Replying toدرود بر مجری سیما جناب آزادی معامله با قاتلان رهبر شهید و کودکان مینابحیا هم خوب چیزی است که بعضی ندارند2 MB
Replying toقالیباف و پزشکیان تنگه رو مفت دادن رفت نقد دادن رفت برای نسیه🤦درآمد سالانه ۱۰۰ میلیارد دلاری از تنگه رو دادن رفت!به جاش ذرت آمریکایی گرفتن...✍️درآمد نفتی ما سالانه حدود ۵۰ میلیارد دلار است🤦♂️
Replying toاینکه تیم مذاکره کننده رفته و به جای خونخواهی امام شهید گندم و ذرت از امریکا میاره این ذرت و گندم بوی خون امام شهید و خون ۱۶۸ کودک معصوم میناب و ده ها هزار شهید ایران و غزه و لبنان و یمن و عراق و رو میده
قالیباف نمی گه ما پیروز شدیم ، حتی نمی که آمریکا شکست خورد .فقط میکه ما به آمریکا هزینه تحمیل کردیم .#بازگشت_به_نظر_رهبری https://eitaa.com/khat_moghavemat1/234454 MB33 MB
Replying to
Replying toعلیالاصول رفتار کردن: یعنی تف به اماننامهای که شمر به عباسبنعلی بده، ولی توش بچههای حضرت زهرا امان نداشته باشند!وحدت ساحات رو از قمر بنی هاشم یاد بگیرید. گفتگو رو از ابالفضلالعباس بیاموزید.
Replying toپیام رهبر شهید، کودتا، شبه کودتا، مسؤلین. در دولت نفاقیون ببینید چقدر شهید دادیم،از فرماندهان و دانشمند و مردم،و با چراغ سبز دهن نجسی بنام عراقچی، رهبرمان را شهید کردند،این دولت جلوی جلسه خبرگان را برای رهبر جدید گرفتند،با دشمن تفاهم و تعهد کردن،این دولت بجز خرابی چیزی ببار نیاور، دولت سوم حسن کلید.
@Razakeh2dReplying toدستگاه محاسباتی شما هم به هم ریخته هستش که خیانت رو میبینی ولی برای توجیهش میگین که دستگاه محاسباتیشون به هم ریختستنهخیانته آقای رسایی خیانت
Replying toوقتی محاسبه مسئولی مبنایی غیر ولی داشته باشد نمیتواند معنی انتظار در کلام ولی را فهم کرده و دست از تخریب بردارد.
Replying toاستکبار و صهیونیسم جهانی برای مسلمانانی که از دین ، فقط نماز و روزه اش را یاد گرفته اند و نسبت به #ظلم و مقوله #ظهور و #خلیفه_اللهی بی تفاوت هستند؛ نه تنها مسجد میسازد بلکه #علی_الاصول قیمه نذری مجلس عزاداری ها را هم تقبل میکند.#ابلیس در عین موحد بودن و اعتقاد به معاد، با #خلیفه_اللهی مشکل داشت.
Replying toلطفا از دستاندرکاران تشییع بخواهید امام شهید رو تشییع نکنند تا زمانی که انتقام خونها رو گرفته باشیم تا تنگه هرمز باز نباشه حرف خرید کالاهای آمریکایی که مثل غرامت دادن ماست و حرف دادن اورانیومها نباشه تا حزبالله زیر آتش نباشهاندیشه امام شهید رو قبلش بخاک سپردند و مثل یزیدیها بر حسین ع اشک میریزند
Replying toبا چه رویی تشییع امام شهید استکبارستیز و قتیل المذاکرات رو با این خبرها که میاد برگذار میکنند؟ مردم داغدار رو به تمسخر گرفتند؟ حتی امام عزیزمون نمیتونند در تشییع پدر بزرگوارشون شرکت کنند.این چه پایان جنگ با قاتلین و متجاوزینه که تحقیر و تهدید میشیم؟https://virasty.com/m313m101m/1782315775032551619Replying toلطفا از دستاندرکاران تشییع بخواهید امام شهید رو تشییع نکنند تا زمانی که انتقام خونها رو گرفته باشیم تا تنگه هرمز باز نباشه حرف خرید کالاهای آمریکایی که مثل غرامت دادن ماست و حرف دادن اورانیومها نباشه تا حزبالله زیر آتش نباشهاندیشه امام شهید رو قبلش بخاک سپردند و مثل یزیدیها بر حسین ع اشک میریزند
Replying toدستگاه محاسباتی چیه دیگه آدم یاد ماشین حساب میوفته بگو عقل بگو مغز بگو شعور
آقای رسایی بزرگوار،همه ما که صرفا داریم تحلیل میکنیم و نسبت به خطای محاسباتی برخی نامسئولین هشدار میدیم،کی قراره این افراد مهار بشن؟چون هزینه خطاهاشون که زیادی سنگینم هست فقط رو دوش ملت
Replying toآقای مسئول 👔کشورتو به چی فروختی ...به یونجه ...بیا ...بچهها کلی برات یونجه جمع کردن ...مطمئن باش از یونجه توافق نخواهی خورد ...