به نظر من نه تنها انصراف نامزدهای اصولگرا به نفع یک نفرشان، لازم و ضروری نیست بلکه اشتباه است. نیازی به انصراف نیست. رأی مردم یک نفر از این چهار نفر را به مصاف پزشکیان در دور دوم میفرستد. این دقیقاً همان اجماعی است که میخواهیم در دور اول به آن برسیم.#انتخابات#جلیلی#زاکانی#پزشکیان#ظریف#قالیباف