با سلام.استاد بزرگمنش با التفات بدین امر که بسیاری از افراد اینجا(ویراستی) احتمالا تسلطی به زبان عربی ندارند و از آنجا که معنی این صوت پر از معنی و قابل پذیرش دوستان میباشد خواهشمند است معنی آنرا لطف فرموده و نگارش فرمایید. پیشاپیش اگر بیجا سخن گفتم طلب عفو دارم.با احترام و ادب.
