دورهمی علمی🔬🔭 باگ های تکامل داروینی
@user17737766019231 March 2026نظریه داروین،بخشی از تکامل انتخابی وطبیعی هست،وکسانیکه علوم ژنتیک و زیست حیات وزمین شناسی وفیزیک وشیمی وریاضی واحتمالات ووو)درواقع علوم تجربی،نه علوم انسانی،خونده باشیدومطالعه کرده باشید،اونوقت دراین یونیورس هیچ جایگاهی روبرای خدا وادیان وایدئولوژی ومثلا کتابهای آسمانی ادیان قائل نخواهیدبود.
@user17737766019231 March 2026Replying toبریدپای سخنان استادوپروفسور ودانشمندعلوم زیستی وحیات حسام نوذری بنشینیدو ویدئوها وپادکستهاش بشینید تا به حقیقت ماجرا دست پیداکنید
@user17737766019231 March 2026Replying toدانشمندان علوم زیستی وتجربی سرتعظیم فرودآوردند پیش نظریه داروین،اونوقت بعضی ازاین فیلسوفهای مذهبی،ادعاهای مضحک دارند که داروین مزخرف گفته وووو