جناب پزشکیان ،جناب قالیباف جناب اژه ای و جناب عراقچی؛فراموش نکنید ادمای ترسو هیچ خاطره ای از خودشان نخواهند داشت و فقط ذلت نصیبشان است.ادم ترسو هر روز یبار میمیره.@drpezeshkian @Ghalibaf @Ejeii

جناب پزشکیان ،جناب قالیباف جناب اژه ای و جناب عراقچی؛فراموش نکنید ادمای ترسو هیچ خاطره ای از خودشان نخواهند داشت و فقط ذلت نصیبشان است.ادم ترسو هر روز یبار میمیره.@drpezeshkian @Ghalibaf @Ejeii
لطفا قبل اینکه تنگه هرمز رو ببندید فرودگاه امام و فرودگاه مهراباد رو ببندین تا مسئولین نتونن برن مذاکره.
بنده به عنوان یه شهروند عادی قسمتی از تفاهم نامه رو تنظیم کردم.با دقت بخونید و یاد بگیرین.پدرسوختگی هم اگه خواستین در بیارین به نفع کشور خودتون در بیارین نه امریکاییها.@drpezeshkian@Ghalibaf
مذاکره کنندگان بی بخار خوب نگاه کنید چطور از بچه هاش مراقبت میکنه!نه درخواست مذاکره داد و نه کاسه چه کنم دستش گرفت.ادم باشرف هرگز در مقابل دشمن تسلیم نمیشه.940 KB
هزار ماشالله به پسر قالیباف و دو هزار ماشالله هم به هر دوشون.پسر امار میده لوکیشن میفرسته پدر هم برا عمو ترامپش پشت پرده کادوی تولد میفرسته.این انقلاب بیشترین ضربه ها رو از توله های این ژن خوکا خورده ببخشید ژن خوبااون از توله خاتمی اینم از توله قالیبافخوب دارین به نظام ضربه میزنید
قیمت نان ۲۳ خرداد: ۲۴ تومانقیمت نان ۲۵ خرداد: ۶۰ توماناینم از شیرینی اتش بسشرف نداری جناب پزشکیان
حالا فهمیدین چرا یه عده ای بدون محافظ و بدون رعایت اصول ایمنی در خیابانها و لبخند روی لب و بدون ترس راه میرفتن؟هیچ پدری اولادش رو که براش سود داره رو نمیکشه.پارانتز باز و پارانتز بستهو چه خون دلهای خورد علی و چه خونه دلها خواهد خورد اولاد علی.😭😭😭😭😭