بعد با ۲۰ تومن حقوق انتظار پیشرفت دارند!!!گویا تحریم و تورم فقط برای معلم هاست..
وزیر علوم: تا نهایی شدن افزایش حقوق، ماهیانه ۵ میلیون به حساب کارکنان واریز می گردد.وزیر بهداشت: تا افزایش رسمی فوق العاده های خاص و جذب، ماهیانه ۴ میلیون به کارکنان غیرهئیت علمی پرداخت می شود.وزیر #آموزش_و_پروش: سعی میکنیم حقوق فرهنگیان را به موقع پرداخت کنیم!!!@Alifarhadi_org @Azimirad_ir
