❌بعد ازمحاصره ی دریایی علیه ایراندربیشترِگفتگوهایکارشناسان/مردم مبعوث شدهنظرشان این بودکه۱درصدم امکان رفع محاصره وجود ندارد.ولی با یک توییتِ عاقلانه آقای قالیبافمحاصره ای که گفتن ۶۰روزه۳ساعته ازبین رفت☺️…Show more
4d❌بعد ازمحاصره ی دریایی علیه ایراندربیشترِگفتگوهایکارشناسان/مردم مبعوث شدهنظرشان این بودکه۱درصدم امکان رفع محاصره وجود ندارد.ولی با یک توییتِ عاقلانه آقای قالیبافمحاصره ای که گفتن ۶۰روزه۳ساعته ازبین رفت☺️…Show more
Replying toصبور باشیم و آرام.....ببخشید ولی ماهم تحت محاصره ی خیلی سختی بودیموارداتصادراتفروش نفت و.. انجام نمیشدواینکهالان که ذخایر آمریکا تمام شدهمستأصل شدن…Show more
Replying toشرایط خیلیییییی سخت شده...واقعا هممون ناراحتیم همه میگن رژیم صهیونسیتی واسه ی اینکه توافق نشه این کار هارو میکنهکه جنگ بشه ...