4d
بعد ازمحاصره ی دریایی علیه ایراندربیشترِگفتگوهایکارشناسان/مردم مبعوث شدهنظرشان این بودکه۱درصدم امکان رفع محاصره وجود ندارد.ولی با یک توییتِ عاقلانه آقای قالیبافمحاصره ای که گفتن ۶۰روزه۳ساعته ازبین رفت☺️Show more
بله درسته ممکن می‌کند ولی اونطرف قضیه رو هم ببین اگه ایشون این مذاکره نکرده بود ۴ هفته دیگه طولش می‌دادیم مردم آمریکا خودشون دولت رو ساقط می‌کردند بخاطر تمام شدن ذخایر انرژی و گرانی آنرژیم کودک کش حملات وحشیانه به جنوب لبنان نداشت.
08:45 - 20 June 2026

45 Views


2 Replies

Profile picture of ‌کلبه ی احوال راحیل ...‌
Replying to
صبور باشیم و آرام.....ببخشید ولی ماهم تحت محاصره ی خیلی سختی بودیموارداتصادراتفروش نفت و.. انجام نمیشدواینکهالان که ذخایر آمریکا تمام شدهمستأصل شدن…Show more

Profile picture of ‌کلبه ی احوال راحیل ...‌
Replying to
شرایط خیلیییییی سخت شده...واقعا هممون ناراحتیم همه میگن رژیم صهیونسیتی واسه ی اینکه توافق نشه این کار هارو میکنهکه جنگ بشه ...