در آرزوی دیدن چهره رهبر عزیزمون در یک مراسم🥲🥲🥲عزیزان، منظورم الآن نیستبد برداشت نکنید
11:48 - 24 June 2026



18 Replies

Profile picture of ‌آقا رسول‌
Replying to
فعلا فقط آرزوی سلامتی رهبر عزیزمون

Profile picture of ‌جواد مهرجوفرد‌
Replying to
فعلا که ولی‌خدا در خطره و بعضیا دارن ذخایر استراتژیک دشمنان ولی خدا رو پُر میکنن

Profile picture of ‌💕بانو ملکا💕 شیرانی‌
نیازی نیست رهبر ی حالا حالاها حضور داشته باشند ما مردم راضی هستیم کفتارهای داخلی وبیرونی منتظرند

Profile picture of ‌یا اباصالح المهدی ادرکنی 🏴‌
Replying to
غیبت نایب امام زمان...

Profile picture of ‌ریحانه زارع‌
Replying to
اگر رهبرمون رو واقعا دوست دارید باید صبر کرد ،این همه شتاب دهنده استفاده نکنید.جان رهبرمون در خطر است هم از داخل هم خارجفعلا باید در خفا باشند

Profile picture of ‌جمشید‌
Replying to
ابوالفضل علمدارخامنه ای نگهدار

Profile picture of ‌بنده کوچک خدا‌
Replying to
اگر جیره خوران و مزدوران داخلی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بذارن!!!!؟؟؟دقت کنین،ایران اسلامی!!!!؟؟

Profile picture of ‌<حانیه>‌
Replying to
میخوای اونم مثل بقیه عکس بشه بره رو دیوار؟ یه ذره مشکوکی

Profile picture of ‌محمد اکبری‌
Replying to
تفاهم خوبیهسران آنها راست راست بچرخند...

Profile picture of ‌امین‌
Replying to
استکبار و صهیونیسم جهانی برای مسلمانانی که از دین ، فقط نماز و روزه اش را یاد گرفته اند و نسبت به #ظلم و مقوله #ظهور و #خلیفه_اللهی بی تفاوت هستند؛ نه تنها مسجد میسازد بلکه #علی_الاصول قیمه نذری مجلس عزاداری ها را هم تقبل میکند.#ابلیس در عین موحد بودن و اعتقاد به معاد، با #خلیفه_اللهی مشکل داشت.

Profile picture of ‌آناهیتا مقدم‌
Replying to
در رابطه ماموم و امام آرزوی دیدن رهبر در یک مراسم که الویت امنیت و حفاظت ایشان است نشان از مدعی بودن و خامی در این رابطه است!یاعلی ع مددی

Profile picture of ‌جان🌸ان رستمی‌
Replying to
ان شاءالله به زودیتوکل برخداخدا میسر میکنه ان شاءالله

Profile picture of ‌پیمان رشادی‌
Replying to
حالا وقتش نیست عزیز

Profile picture of ‌فاطمه 🇮🇷 🌹‌
Replying to
ان شاءالله

Profile picture of ‌دیده بان🎒‌
Replying to
شما اگر یک دلسوز واقعی باشید،این رو ویراست نمیکنید!بازی در زمین دشمن...

Profile picture of ‌شیعه علی بن ابی طالب‌
Replying to
حفظ جان امام واجب تر است ..ان شاالله بعد از اینکه شر این دشمنان داخلی و خارجی کم شد ..چشمِمان به جمال پسر علی روشن می شود .

Profile picture of ‌.Setare.K‌
Replying to
ای خدااااادرد و بلای رهبر قشنگم تو سرم

Profile picture of ‌یمانی‌
Replying to
هیچ نیازی نیست فعلا، مگر اینکه ان‌شاءالله دشمنان رو از پا درآورده باشیم و از بابت امنیت ایشون خیالمون راحت باشه