ما در امتداد همان عاشوراییم که بیرق «هیهات من الذله» را افراشته بود.عاشورایی که اربابمان حسین علیه السلام تمام انچه را که داشت قربانی کرد و ذلت نخرید.ما با یزیدیان بر سر خون اماممان مذاکره نخواهیم کرد.#نمی‌پذیریم
بیعت با مثل یزید؟!رهبر شهیدمان نپذیرفتما هم #نمی‌پذیریم‎@ali_bitarafan5
00:20 - 14 June 2026