از مذاکرات هسته ای بگید پشت پرده چه خبره
@Vakil_khodaie16 April 2026Replying toShow this thread
@Meskandari16 April 2026این را هم بگید که کشوری مسئولانش فوق العاده عاشق و معتاد مذاکره با غربیها هستند، کشور مسلمان ایران است!!!
@Irandokhtirani16 April 2026Replying toشبکه یهود این همه سال در ایران زحمت نکشید که ایران ابرقدرت جهان بشه؟حق داره خدا کمکشون میکنهبس که پشت کار و جدیت دارن!ما چی؟ با وجود این همه خسارتی که دیدیم و تونستیم به لطف خدا با اهرم تنگه هرمز و اورانیومهایی که امام شهید و خدا برامون حفظ کردامریکا رو به زانو در بیاریمدر اوج قدرتتقدیم کردیم!
@Dr_Shahan1916 April 2026Replying toو حاکمیت برانرژی و نفت و گاز کشورهای اسلامی در اختیار صهیونیسم اسلامی
@Abolfazlmosadegh16 April 2026Replying toچقدر شریعتمداری رو سرزنش میکردندچه برچسب هایی که به انقلابی های مظلوم نزدندچقدر رهبر شهیدمون از سیلی سخت صحبت کردو همین الان چقدر داریم فریاد میزنیم عزیزان دست برتر با ماست،دنبال مذاکره و صلح ذلت نباشید،خرخره استکبار در دست شماست ،اینجا حرف ،حرف شماست
@user17697646331816 April 2026Replying toلطفاً شما که دسترسی دارید لزوم متن فارسی برای توافقی را پیگیری کنید
@user17738477815816 April 2026Replying toحتمان شما خبری دارید که تنگه میخواد براش یه اتفاقی بیفتد که دارین زیر پوستی تذکر میدیداینجوری فایده نداره مردم از آنچه پوریای ولی جدید(قالیباف) میخواد بده بره آگاه کنید
@Zirak_m135716 April 2026Replying to andتوهم نزنیم!اباعبدالله علیهالسلام که به شهادت رسیدند خداوند بر اهل زمین غضب کرد و ظهور منجی عقب افتاد!اینکه در مقابل چشمان ما خون ولیخدا بر زمین ریخته شده نباید باعث افتخار ما باشد...ما شرمنده و روسیاه تاریخ خواهیم بود اگر انتقام خون او را نگیریم ...ما هنوز توبه نکردیم از این کوتاهی 😔
@Parvizsoltani16 April 2026Replying toمیخای بگید که دیگه نیازی به سلاح اتمی نداریم؟اگر منظورتون اینه سخت در....
@Hasti_11016 April 2026Replying toاقا شما یه کلمه از مذاکرات بگید! مسولین ما چرا اینقدر این ملت رو نادیده میگیرن ما همیشه باید اخبار اتش بس و مذاکره رو اول از رسانه های خارجی بشنویم ؟! الان ک رسانه های خارجی باز دارن از مذاکرات مرحله دوم و اینکه هسته ای رو به توافق رسیدن حرف میزنن؛ باز ما باید اخبار رو ازونا بشنویم ؟!کومسولین ما؟؟؟
@Juristic17 April 2026Replying to
@Javaneengelabi17 April 2026Replying toعزیزان جنگ احد با پیروزی بزرگی رو به اتمام بود عامل شکست چه بود ؟رها کردن تنگه احد ......تنگه هرمز و باب المندب امروز تنگه احد ماست .....
@Mhmd87017 April 2026Replying toحاجی لطفا و لطفا و لطفا بیشتر شما رو ببینیم، فعالتر از همیشه در رسانه به امید خدای عزیزهرچقدر شماها بیشتر باشین بعضیا کمتر می شن ، آسیبشون به خودشون و بقیه هم کمتر میشه
@RezaNch17 April 2026Replying toبله حرف شما درسته ولی وقتی موثره که اراده ای برای استفاده از این نعمتهای خدادادی باشه وگرنه صرف داشتن امکانات برتری محسوب نمیشه مثل بچه ای که همه امکانات رو پدر مادر براش مهیا کردن ولی انگیزه و توانایی استفاده بهینه از اون امکانات رو نداشته باشه
@Z15975317 April 2026Replying toسلام دکتر عزیزم بله قدرت تنگه ها بسیار بالاست لطفا کمی قدرت تنگه ها در ایران را به مردم بسپارید تا اقتصاو معیشتشان گروگان مسئولین بی لیاقت نباشد.اندکی تامل و نگاه به درون آرزوست.