جناب عقلانیت!امد تهران بعد رفت عمان.باشه فهمیدیم.چه قدر پرکار!
@yas5514551220hReplying to
@rsh263111sh20hReplying toدیشب میگفتن گروسی رد میشده یک سر هم به سوئیس زدهامروز میگن جاسوسای اژانس دارن میان جاسوسی در اراش یکم گندم میدن خاک بر سرتونکی بعثت واقعی اتفاق بیفته همتون رو بندازیم همونجا که دوست دارین
Replying toخمش کردم نیارم شرح کردنز رشک و غیرت هر خام دون را
@Abdolmaleki20hReplying toو کار و جبران عملی!جبران مافاتتاسف و افسوس و استغفار اینان به کار ایران نخواهد آمددکتر عزیز، جلودار باشید
Replying toآقای دکتر، این مذاکره دوستان عمدتا از جماعتی هستن که برای هر مطلبی دنبال رفراندوم بودن، حالا ما مردم در مورد مطلب به این مهمی خواهان رفراندوم هستیم و دنبال پاسخ غربگراهای عاشق مذاکره هستیم. لطفا این مطلب رو در مجامعی که امکانش هست مطرح کنید.
@Hanieh313hm19hReplying toآقای دکتر، عافیت طلبی تا کجا؟ زودتر خطتون رو از بیعت کنندگانبا یزید جدا کنید، اینکه کلی صحبتکنید فایده ای نداره باید علنی در موردعمرسعد زمان صحبت کنیداگر اطلاعاتی دارید افشا کنیدباید برید تو تجمعات روشنگری کنیدمردم باید علیه فتحعلیشاه هاقیام کنند، استغفار باید عملی باشه…Show more
@velayat6818hReplying to#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول ✅️https://virasty.com/velayat68/1782117313521337449❌سوال جدی و مبنایی این است: چرا در این مملکت توهین کنندگان به رهبری (امام جامعه، نائب امام زمان (عج)) و مقدسات را به اسم جذب حداکثری و حفظ وحدت آزاد میگذارند و حتی کوچکترین تذکری به ایشان را برنمیتابند اما اگر به عملکرد مسئولان کوچکترین نقدی بشود یا مطالبه اجرای امر امام را داشتهباشی فورا با ان…Show more
@iraniviking17hReplying toشیطان و سپاهیانش در وجود تیممذاکره کننده رخنه و نفوذ کردن و ابلیسیه طناب محکم انداخته دور تیم مذاکرهکننده تا اونارو هدایت کنه تا در تشخیصحق و باطل دچار اشتباه بشن / ببین ابلیسچقدر حرفه ای و دقیق عمل کرده که آمریکازده رهبر و مردمو شهید کرده ولی اینا التماسبه مذاکره مجدد میکنند متاسفانه 😔
@gharar116hتوبه کافی نیستاینها از مذاکراتشون با آمریکای خبیث، جز خسارت های پی در پی و بزرگ برای کشور و مردم ایران، چیزی نداشتند و ندارندتیم مذاکره کننده، رییسشون قالیباف و کسی که مسئولیت این تفاهم نامه را برعهده گرفته، یعنی شخص رییس جمهور، باید برکنار و محاکمه شوند#بازگشت_بنظر_امام
@softwar14hReplying toباید برخاست 📣 ایران اتمی☢️🚀باید فکری برای امنیت امام حسینی خامنهای و کشور ایران کرد.نباید اهرم های بازدارنده جنگ یعنی تنگه هرمز و اورانیوم غنی شده را از دست بدهیم.ادامه متن👇1 MBShow this thread
Replying toمن به عنوان یکی از این مردم این توافق رو نمیپذیرم و خواستار بازگشت به نظر رهبری هستم .اگر امامم در امان نباشه نخواهم گذاشت خواص خائن هم در امان باشند.