استغفار علنی! 🔹در جلسه‌ای به‌یاد شهدا، در حالی که نام امام شهیدمان پیش چشمانم بود، این نکته به ذهنم رسید که وقتی ایشان فرمودند: «مثلی لایُبایعُ مِثلَ یزید»؛ یعنی اصلِ مبایعه را مطرح کردند، به این معنا که بصرف اینکه مبایعه باشد مثل منی با مثل یزیدی جمع نمی شویم.🔹آن عالم بالا خبری است، ما را یا در صفِ اماممان می‌بینند، یا در صفِ دشمنان‌شان. به نظرم آن عزیزانی که پای این تفاهم رفتند - حتی کسانی که نرفتند، ولی دل‌شان به آن راضی بود، هرچند با دلایل محکم از دید خودشان - چون این اصل کلی و مطلق را رعایت نکردند، خود و کشور را دچار خسران عظما کرده اند.🔹از سید شهید مقاومت (با یک واسطه) شنیدم که وقتی فهمید تحلیلش - نه تصمیمش - با امام شهید تفاوت دارد، جلسه‌ای برای استغفار با جمع حزب‌الله برگزار کرد.🔹ای عزیزانی که شما را بسیار دوست دارم، تا دیر نشده، استغفار کنید؛ استغفاری علنی، همچون سید شهید مقاومت.🔹و قبل از آن، اصلاح تصمیم گرفته شده!
19:46 - 22 June 2026



17 Replies

Profile picture of ‌سرباز یار‌
Replying to
جناب عقلانیت!امد تهران بعد رفت عمان.باشه فهمیدیم.چه قدر پرکار!

Profile picture of ‌یاسر غیاسوند‌
Replying to
دکتر جان دوستان شما کودتا کردند شما دنبال استغفار اونا هستید

Profile picture of ‌شهاب و شاهین‌
Replying to
دیشب میگفتن گروسی رد میشده یک سر هم به سوئیس زدهامروز میگن جاسوسای اژانس دارن میان جاسوسی در اراش یکم گندم میدن خاک بر سرتونکی بعثت واقعی اتفاق بیفته همتون رو بندازیم همونجا که دوست دارین

Profile picture of ‌زهرا عرب سرخی میشابی🚩‌
Replying to
خمش کردم نیارم شرح کردنز رشک و غیرت هر خام دون را

Profile picture of ‌عبدالملکی‌
Replying to
و کار و جبران عملی!جبران مافاتتاسف و افسوس و استغفار اینان به کار ایران نخواهد آمددکتر عزیز، جلودار باشید

Profile picture of ‌کیوان دوستی‌
Replying to
بابا اینا این حرفها حالیشون‌نیست

Profile picture of ‌Soldier‌
Replying to
آقای دکتر، این مذاکره دوستان عمدتا از جماعتی هستن که برای هر مطلبی دنبال رفراندوم بودن، حالا ما مردم در مورد مطلب به این مهمی خواهان رفراندوم هستیم و دنبال پاسخ غربگراهای عاشق مذاکره هستیم. لطفا این مطلب رو در مجامعی که امکانش هست مطرح کنید.

Profile picture of ‌نرگس موسوی‌
سه محور عقب نشینی مذاکره کنندگان در سوئیس از زبان مهدی خانعلی زاده

Profile picture of ‌حانیه🌱🇮🇷‌
Replying to
آقای دکتر، عافیت طلبی تا کجا؟ زودتر خطتون رو از بیعت کنندگانبا یزید جدا کنید، اینکه کلی صحبتکنید فایده ای نداره باید علنی در موردعمرسعد زمان صحبت کنیداگر اطلاعاتی دارید افشا کنیدباید برید تو تجمعات روشنگری کنیدمردم باید علیه فتحعلیشاه هاقیام کنند، استغفار باید عملی باشهShow more

Profile picture of ‌باولایت🇮🇷تاشهادت🇵🇸 🚩خونخواه‌امامِ‌شهیدِامت🚩‌
Replying to
سوال جدی و مبنایی این است: چرا در این مملکت توهین کنندگان به رهبری (امام جامعه، نائب امام زمان (عج)) و مقدسات را به اسم جذب حداکثری و حفظ وحدت آزاد می‌گذارند و حتی کوچکترین تذکری به ایشان را برنمی‌تابند اما اگر به عملکرد مسئولان کوچکترین نقدی بشود یا مطالبه اجرای امر امام را داشته‌باشی فورا با ان…
Show more

Profile picture of ‌وایکینگ ایرانی‌
Replying to
شیطان و سپاهیانش در وجود تیممذاکره کننده رخنه و نفوذ کردن و ابلیسیه طناب محکم انداخته دور تیم مذاکرهکننده تا اونارو هدایت کنه تا در تشخیصحق و باطل دچار اشتباه بشن / ببین ابلیسچقدر حرفه ای و دقیق عمل کرده که آمریکازده رهبر و مردمو شهید کرده ولی اینا التماسبه مذاکره مجدد میکنند متاسفانه 😔

Profile picture of ‌قرار‌
توبه کافی نیستاینها از مذاکراتشون با آمریکای خبیث، جز خسارت های پی در پی و بزرگ برای کشور و مردم ایران، چیزی نداشتند و ندارندتیم مذاکره کننده، رییسشون قالیباف و کسی که مسئولیت این تفاهم نامه را برعهده گرفته، یعنی شخص رییس جمهور، باید برکنار و محاکمه شوند#بازگشت_بنظر_امام

Profile picture of ‌Ameneh Ashtari‌
Replying to
باید برخاست 📣 ایران اتمی☢️🚀باید فکری برای امنیت امام حسینی خامنه‌ای و کشور ایران کرد.نباید اهرم های بازدارنده جنگ یعنی تنگه هرمز و اورانیوم غنی شده را از دست بدهیم.ادامه متن👇
1 MB

Show this thread


Profile picture of ‌Just god 🚩🏴‌
Replying to
من به عنوان یکی از این مردم این توافق رو نمیپذیرم و خواستار بازگشت به نظر رهبری هستم .اگر امامم در امان نباشه نخواهم گذاشت خواص خائن هم در امان باشند.