در"#دعای_ندبه میگوییم:برمن سخت است که"توبرای من دیده نمیشوی"!یعنی بسیاری ترا می بینند،اماچشم من ترا نمی بیند!"از تو نمی شنوم ندایی و نه راز و نیازی"یعنی گوش من است که قادر به شنیدن صدایت نیست. وای برمن!آنچنان مشغول غیرشدهام کهقابلیت ارتباط دیداری وشنیداری با #امام_زمان عج راازدست داده ام.

