8 May 2026
دلیل تورمی که الان می‌بینیم، جنگ نیست بلکه سیاستهای غلط اقتصادی دولت در دی ماه سال گذشته است که با افزایش نرخ ارز باعث افزایش هزینه‌های تولید (از محل گران شدن مواد اولیۀ تولید در بورس کالا) شد و آثار آن اکنون بر سفرۀ مردم ظاهر شده است#کارشناس_اقتصادکامل برنامه 👇https://www.aparat.com/v/sch606c
6 MB
شما اقتصاد ونزوئلا رو یک بررسی بکن که قیمت دستوری دلار چی سرش آورد بعد بیا مجددا حرف بزنیمشخصا از دولت پزشکیان بیزار ام ولی اگر یک کار درست در تمام عمرش کرده باشه همین آزاد سازی و تک نرخی کردن ارز بوده (که هنوز هم کامل نشده و نرخ ارز دولتی با آزاد اختلاف داره)
11:19 - 8 May 2026

332 Views


2 Replies

Profile picture of ‌عباس عبدی‌
@Abbasabdi13608 May 2026
نرخ ارز دولتی هیچوقت به نرخ آزاد نخواهدرسید. نرخ آزاد همواره رشد می‌کند و نرخ دولتی بدنبال آن و سپس بازار به‌دنبال آنها و گرانی و ...این چرخه غلط و اشتباه است.دولت برای کنترل و نظارت و حکمرانی میباشد نه صرفا تماشاچی و دنبال نرخ آزاد دویدن

Profile picture of ‌هنرمند جوان‌
Replying to
تقاضا برای دلار بالاست و عبور از سقف‌های قبلی در آینده حتمی است. راهکارها ارائه شده؛ فقط کافی است بدون تعصب مطالعه کنند. متأسفانه بسیاری از تحلیل‌های موجود، ناشی از قضاوت عجولانه و عدم تحقیق استتوصیه بدون تعصب مباحثشون دنبال کنید