ثابتی: بعضی از اعضای شورای عالی امنیت ملی قبل از جنگ هم دچار خطای محاسباتی بودند و تمام حرفشان "نمیتوانیم" بود🔻امثال اینها رای دادند تا با امریکا توافق شود؛ مثلا جناب پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجهمشاهده فیلم‌ کامل این سخنرانی👇aparat.com/v/yot1yi5
13 MB
18:51 - 20 June 2026



64 Replies

Replying to
تا امثال قالیباف بر راس مجلس است ایران درست نمیشود با حرفهای کلیشه ای بعد از بیانیه رهبری قصد دارد ماستمالی کند همه چیز را ...اگر مرد بود مجلس رو باز میکرد که نظارت کنند

Profile picture of ‌مرتضی باقری زاده‌
مردم بصیر ایران هوشیار باشید.طبق تجربه، خائنین داخلی و خارجی قصد دارند با آزاد کردن مقداری از پول های بلوکه شده ایران و سامان دادن اقتصاد؛ مردم را برای مدت کوتاهی راضی نگه دارند؛ و از طرفی با نقض آتش بس، بیشتر به لبنان حمله کنند؛ و هنگامی که اقتصاد کمی بهتر شده، اگر کسی‌ نسبت به حمله به لبنان اعترا…Show more

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
قضاوت با خودتون 👇علی الاصول نظر دیگری داشتم
1 MB

Profile picture of ‌ققنوس‌
Replying to
اقای ثابتی شما نماینده مجلس هستین نه سخنور مجلس را آزاد کنید یه جن گیر هم بیارین این مجلس یه مشکل اساسی داره

Profile picture of ‌بنده ی خدا‌
Replying to
#لبنان 😭😭😭😭😭😭

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
چیزی که شاهدشیم متاسفانه 👇

Profile picture of ‌Raha Rad‌
یکنفرم بود هر روز اینور اونور می‌نشست می‌گفت: نمی‌تونم، نمی‌دونم، بلد نیستم.به توافق با قاتل امام شهید که رسید، به رهبری گفت یقین داشته باشید می‌تونم.

Profile picture of ‌RMP Ghadimi‌
Replying to
این کلی گویی های شما دهان مردم را سرویس کرده، یا مثل آدم واضح صحبت کنید و یا همه ی اعضای شورای عالی امنیت ملی کشور را با هم به گند نکشید، یا لال شید.اینکه از موضع «من خبر دارم، شما ندارید»، کلی گویی میکنید فقط جامعه را بیشتر دو قطبی میکنید که حتما امثال روحانی ها و رضایی ها مجدد در شورا هستند.

Profile picture of ‌ثنا حسینی‌
Replying to
دکترروالی که دولت ومسئولین مادرنظدگرفتن نمیخوایم مامذاکرنمیخوایم مردم لبنان دریابید الان که فرماندهان ما موافق مذاکرع هستن فقط ماهستیم وآقامون

Profile picture of ‌مهدیه کیا‌
Replying to
پورمحمدی هم مگه هست 😭😭

Profile picture of ‌عسل درستکار‌
️ ما که نخواهیم بود در آن روز قاعدتا!🎥امام شهید خامنه‌ای: بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، نه من باب توهم بلکه از باب تجربه. اگر یک روزی شماها انشالله در جریان حوادث و جزییات و یادداشت های این روزها قرار بگیرید متوجه خواهید بود که تجربه ما از کجا حاصل شده است.#لبیک_یا_خامنه‌ای #ره…
Show more
3 MB

Profile picture of ‌مسعود قادری‌
Replying to
چیزی که برام عجیبه هماهنگی دقیق عراقچی و ترامپ و اسراییله چون ابتدا تیم های امریکایی و ایرانی عازم سوییس می شوند در حالیکه اسراییل به هیچ عنوان زیر بار اتش بس نمی رفت بطور ناگهانی حملات خود را متوقف کرد از عراقچی بپرسیم از کجا می دونستی اسراییل حملات را متوقف میکنه درحالی که اصلا قابل تصور هم نبود

Profile picture of ‌Only God‌
Replying to
بدلیل عدم امکان تایپ متن طولانی در ویراستی، تصویر زیر را از شرح وضعیت کنونی کشور، لطفا مطالعه و بازنشر کنید.✍️دکتر احمد قدیری

Replying to
ایکاش اعضای شعام انسان های با شرف و با غیرتی همچون سردار شهیدسلیمانی ، حضرت آیت الله شهید جمهور ابراهیم رئیسی و جناب آقای امیر عبداللهیان و سردار شهیدحاجی زاده و دکتر فخری و سردار رشید و دکتر تهرانچی زاده و...بودند نه مشتی بزدل خود باخته آویزون به غرب و عامریکا!!!

Profile picture of ‌وایکینگ ایرانی‌
من نمیدونم چرا باید اعضای شعامتصمیم بگیرن که چیکار کنیم یا نکنیم ؟اعضای شعام درسته بالاترین رده کشورهستن ولی همه شون عقل کل که نیستن !یه زمانی شاه هم بالاترین رده کشور بودولی نه عقل داشت , نه شعور و نه فهمای کاش همه مسئولین مو به مو , به فرمایشاتامام خامنه ای گوش و عمل میکردند .