تا امثال قالیباف بر راس مجلس است ایران درست نمیشود با حرفهای کلیشه ای بعد از بیانیه رهبری قصد دارد ماستمالی کند همه چیز را ...اگر مرد بود مجلس رو باز میکرد که نظارت کنند
Replying toتا امثال قالیباف بر راس مجلس است ایران درست نمیشود با حرفهای کلیشه ای بعد از بیانیه رهبری قصد دارد ماستمالی کند همه چیز را ...اگر مرد بود مجلس رو باز میکرد که نظارت کنند
مردم بصیر ایران هوشیار باشید.طبق تجربه، خائنین داخلی و خارجی قصد دارند با آزاد کردن مقداری از پول های بلوکه شده ایران و سامان دادن اقتصاد؛ مردم را برای مدت کوتاهی راضی نگه دارند؛ و از طرفی با نقض آتش بس، بیشتر به لبنان حمله کنند؛ و هنگامی که اقتصاد کمی بهتر شده، اگر کسی نسبت به حمله به لبنان اعترا…Show more
Replying to andیکنفرم بود هر روز اینور اونور مینشست میگفت: نمیتونم، نمیدونم، بلد نیستم.به توافق با قاتل امام شهید که رسید، به رهبری گفت یقین داشته باشید میتونم.
Replying toاین کلی گویی های شما دهان مردم را سرویس کرده، یا مثل آدم واضح صحبت کنید و یا همه ی اعضای شورای عالی امنیت ملی کشور را با هم به گند نکشید، یا لال شید.اینکه از موضع «من خبر دارم، شما ندارید»، کلی گویی میکنید فقط جامعه را بیشتر دو قطبی میکنید که حتما امثال روحانی ها و رضایی ها مجدد در شورا هستند.
Replying toدکترروالی که دولت ومسئولین مادرنظدگرفتن نمیخوایم مامذاکرنمیخوایم مردم لبنان دریابید الان که فرماندهان ما موافق مذاکرع هستن فقط ماهستیم وآقامون
Replying to and⚫️ ما که نخواهیم بود در آن روز قاعدتا!🎥امام شهید خامنهای: بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، نه من باب توهم بلکه از باب تجربه. اگر یک روزی شماها انشالله در جریان حوادث و جزییات و یادداشت های این روزها قرار بگیرید متوجه خواهید بود که تجربه ما از کجا حاصل شده است.#لبیک_یا_خامنهای #ره…Show more3 MB
Replying toچیزی که برام عجیبه هماهنگی دقیق عراقچی و ترامپ و اسراییله چون ابتدا تیم های امریکایی و ایرانی عازم سوییس می شوند در حالیکه اسراییل به هیچ عنوان زیر بار اتش بس نمی رفت بطور ناگهانی حملات خود را متوقف کرد از عراقچی بپرسیم از کجا می دونستی اسراییل حملات را متوقف میکنه درحالی که اصلا قابل تصور هم نبود
Replying toایکاش اعضای شعام انسان های با شرف و با غیرتی همچون سردار شهیدسلیمانی ، حضرت آیت الله شهید جمهور ابراهیم رئیسی و جناب آقای امیر عبداللهیان و سردار شهیدحاجی زاده و دکتر فخری و سردار رشید و دکتر تهرانچی زاده و...بودند نه مشتی بزدل خود باخته آویزون به غرب و عامریکا!!!
من نمیدونم چرا باید اعضای شعامتصمیم بگیرن که چیکار کنیم یا نکنیم ؟اعضای شعام درسته بالاترین رده کشورهستن ولی همه شون عقل کل که نیستن !یه زمانی شاه هم بالاترین رده کشور بودولی نه عقل داشت , نه شعور و نه فهمای کاش همه مسئولین مو به مو , به فرمایشاتامام خامنه ای گوش و عمل میکردند .