مارکو قالیباف برایمان چه آوردی از سفر فرنگ ؟سویا و ذرت و یونجه آمریکایی آورده ام و ۱۲ ملیارد دلارتان را بابتش برای نجات اقتصاد فرو پاشیده اش پرداختم
iriمارکو قالیباف برایمان چه آوردی از سفر فرنگ ؟سویا و ذرت و یونجه آمریکایی آورده ام و ۱۲ ملیارد دلارتان را بابتش برای نجات اقتصاد فرو پاشیده اش پرداختم
یکی از رفتارهای حاج قاسم این بود که وقتی متوجه میشد تمایل رهبر بر انجام و یا عدم انجام کاری است، قبل از صدور دستور ایشان، طبق خواستۀ امام خامنهای که او را نایب امام زمان میدانستند ، عمل میکردند.رفیق حاج قاسم که سالها ادعای رفاقت اورا داشت چه کرد ؟
همیشه با خودم فکر میکردم اهل بتریه کیا هستن که وقتی #امام_زمان عج ظهور میکنه، میگن پسر فاطمه برگرد ، برای چی اومدی، ما خودمون درستش میکنیم!!! وقتی مذاکره چیهای وفاقی رو دیدم که نائب امام زمان بهشون میگه در این #مذاکره نه خیری برای دنیای شما هست نه برای آخرت شما، بازم میرن!! جواب سئوالمو یافتم .
ما اولین ملتی در تاریخ هستیم که خون پیشوا و امام خود را به گندم و ذرت آمریکایی فروختیم اهل کوفه لااقل خودشان را به درهم های طلا فروختنداین ننگ در تاریخ ثبت میشود و آیندگان، ما(تیم مذاکره کننده) را ملامت خواهند کرد. #بازگشت_به_نظر_رهبری #بایدبرخاست
تاریخ این توعیت دیروزه بند ۹ تفاهم صلح ؟! برای نخستین بار از زمان آغاز عملیات «خشم حماسی» (Operation Epic Fury) توسط آمریکا در فوریه ۲۰۲۶، هواپیماهای سوخترسان نیروی هوایی آمریکا به پایگاه هوایی العدید در قطر بازگشتهاند.
خوب به این صحبت های تفرقه انگیز توجه کنید «از نفت خودمون به سپاه دادیم برای موشکها». مگه دولت و سپاه از هم جدا هستن؟ میگه نفتِ خودمون یعنی نفت مال پزشکیانه و اصلاح طلبانه حاکمه؟ نیروهای هوافضا مال یه کشور دیگه ان؟وقتی می جنگید پای لرزش هم بایستید مخاطبش کیه ؟قراره تسلیم بشید هماهنگ بودید؟5 MB
اینم سند که تنگه هرمز بسته نیست و وزیر خزانه داری آمریکا که گفته حجم نفت ما به پیش از جنگ بازگشته صحت داره توعیت جناب مرندی
انشاءالله با حضور حداکثری و با شعار نوشته و پلاکاردهای پرمحتوا در خیابانها نقشه دشمن داخلی و کودتاچیان و خائنین به مملکت رو نقش برآب میکنیمتا آخر جنگ ما تو خیابون هستیم؛ حتی اگر ماهها طول بکشهتا جان در بدن داریم خیابان را خالی نمیکنیم.#بازگشت_به_نظر_رهبری
ونس هنگام عزیمت به سوئیس: امیدواریم در مسئلهٔ آتشبس در لبنان و هستهای پیشرفت حاصل کنیمظاهرا آتش بس در لبنان رو با موضوع هسته ای میخوان مبادله کنن همون طور که بازشدن تنگه رو با رفع محاصرهی دریایی معامله کردن بیخود نیست که ترامپ ملعون هنوز هم که هنوزه از حاج قاسم کینه داره و از ترورش خوشحاله!5 MB
توجه کنید؛ نمیگویند آقای نبویان دروغ میگوید؛ میگویند: «چرا میگوید؟»#بازگشت_به_نظر_رهبری
نشست سوئیس لغو شد.برای امریکا مهم بود؟!به هیچوجه...آنها امتیاز نقدشان را گرفتهاند.تنگه هرمز بازشد.ذخایر انرژی در راه است.محاصره دریایی هم که هیچکس نمیداند چه بود!و یک هدیه خوب برای رژیم جعلی، که بکوبد و تجاوز کند.ما چه میکنیم!" اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولین کشور" …Show more
آهای کانال داران، تریبون داران، مادحین، وعّاظ،شیعیان لبنان را دارند قتل عام میکنند، دست از سیاسی بازی بردارید، همه با هم یکصدا نقض بند اول توافق را فریاد بزنید.با یاری رهبر و مطالبه حمایت آتشین از شیعیان لبنان پیروزی را رقم بزنید.#بازگشت_به_نظر_رهبردیر شده؛ خیلی هم دیر شده!
آقایان شعام فردای عاشورا برسیم به کربلا،کمک و حضور ما دیگر به هیچ دردی نخواهد خورد...#بازگشت_به_نظر_رهبری#لبنان_رادریابید
بند اول تفاهم نامه اومده آتش بس در همه جبهه ها از جمله لبنان، حالا جنوب لبنان داره ویران میشه اما تفاهم نامه همچنان برقرار هست.ببندید اون تنگه رو تا ذخائر استراتژیک امریکا رو که ۴ هفته تا اتمامش باقی مونده بود و میتونستیم فروپاشی آمریکا رو شاهد باشیم، مجدد پُر نکردید.#بازگشت_به_نظر_رهبری
ارتش ******** اسرائیل: دقایقی پیش بیش از ۸۰ هدف را مورد حمله قرار داده و دهها عضو حزبالله را در جنوب لبنان ترور کردیمسید مجید ، نوبت شماست که به جنگ تزویر بروید ... موشک ها را روانه کنید ۹۰ میلیون ایرانی پشتیبان دارید ... الله اکبر ...#بازگشت_به_نظر_رهبری
جمله حضرت آقا: بنده علی الاصول نظر دیگری داشتمزیر نویس صدا سیما: بنده علی الاصول درباره تفاهم نامه نظر دیگری داشتم!!!!امام شهید: مذاکره با آمریکا سم است با دولت ترامپ سم مهلک است#تحریف#بازگشت_به_نظر_رهبری
لبنان را دریابید ....برخلاف نظر رهبری و رهبری شهید عمل نکنید #بازگشت_به_نظر_رهبری