4 بهمن 1403
احمق‌های ایرانی درحالی به مذاکره با ترامپ دخیل بسته‌اند که او نه تنها کمر به قتل حاج قاسم و برجام بست که علیه کانادا، پاناما، گرینلند، مکزیک، بریکس، دموکرات‌ها و حتی بولتون و پمپئو نیز اقدام نموده است!کاش فناوری تبدیل حماقت به برق را داشتیم، تا حداقل معضل ناترازی را حل می‌کردیم!
ای کاش فناوری تبدیل برق به عقل داشتیمبعد خواهیم دید که همه این کشورها مشکلاتشون رو با ابرقدرت حل کرده اند و همه سود میکنندفقط ایران تو شعارهاش گیر میفته و روز به روز اوضاع اقتصادی مملکت خراب تر میشودانها عقلشون میرسد که سی درصد اقتصاد دنیا و تازه ان 70 درصد هم وابسته به همین سی درصد هست، یعنی چه
22:19 - 4 بهمن 1403

13 Reactions
467 Views


5 Replies

Profile picture of ‌سادات بانو‌
@Sadat62596 بهمن 1403
ابر قدرت اگه قدرت داشت آتیش کشورش و خاموش میکرد اشتباه گرفتی برادر ابر قدرت فقط خداست و طلای وجود مردم سرزمینت

Profile picture of ‌یا مهدی‌
@Azj3136 بهمن 1403
اتفاقا اینکه روزبروز اوضاع اقتصاری خرابتر میشود،عمدی و برای هل دادن کشور به سمت خواسته های آمریکا یعنی سرنگونی نظام و تجزیه ایرانست.چون اولا در این مدت که غربگرایان ،حاکم شده اند،نه جنگ تازه ای درگرفته و نه تحریم جدیدی شده ایم ولی خائنان شدیدا مشغول کارند والا این سقوط ارزش ریال،هیچ دلیل عقلی ندارد

Profile picture of ‌Sara F‌
@Godness6 بهمن 1403
ابرقدرت فقط خداست. تمام 🤨🤨🤨.

Profile picture of ‌پسر آدم (ع)..‌
@Ibn_adam2 اسفند 1403
ولی تاریخ پیشرفت کره جنوبی تازه با تحریم های آمریکا شروع شد؛ سامسونگی که دست ملت مال همون دوره تحریم هاست کره هم با مذاکره مشکلاتش رو حل نکرد؛با توان داخلی حل کرد سپس مذاکره کرد؛ اما بعد ۴۶ سال مذاکره کردیم در کدام دولت مذاکره نکردیم؟ فهم دشمنی آمریکا با استقلال ایران کار سختی است؟ دلیل>>تجربه۴۶سال