4 April 2025
در ماجرای نسل کشی #غزه ما چپ و راست به حاکمان بی‌بخار عرب فحش می‌دهیم.آنها بی‌بخار و #خائن هستند و کاری نمی‌کنند، سلمنا،ما که بخار داریم و خائن نیستیم چه غلطی کرده‌ایم دقیقاً...؟!موشک‌هایی که انبار کرده‌ایم کی و کجا به کار خواهند آمد؟!#جنگ_برای_خدا#علیکم_بالقتال
با احترامامام علی ع شجاع و بی باک و رزمش مثال زدنی بوداما ۲۵سال خانه نشین شد...پس جنگیدن و بی باک و نترس بودن،معنایش خودکشی نیستسلاح داریم اما ایا توان جنگ با امریکا و اسرائیل و ناتو و اعراب و باکو و طالبان و کردهای عراق و ترکیه ووو همزمان داریم؟!پس باید در زمان مناسب و مکان مناسب پایخ دهیم
08:29 - 5 April 2025

3 Reactions
683 Views