در ماجرای نسل کشی #غزه ما چپ و راست به حاکمان بیبخار عرب فحش میدهیم.آنها بیبخار و #خائن هستند و کاری نمیکنند، سلمنا،ما که بخار داریم و خائن نیستیم چه غلطی کردهایم دقیقاً...؟!موشکهایی که انبار کردهایم کی و کجا به کار خواهند آمد؟!#جنگ_برای_خدا#علیکم_بالقتال