قائم‌مقام وزیر ارتباطات گفته که گران‌فروشی اینترنت رو به ۱۹۵ گزارش کنید!اینترنت رو بقالی سر کوچه عرضه نمیکنه که نشه نظارت کرد، مردم چرا گزارش کنند؟!لطفاً دوستان وزارت ارتباطات نظارت‌شون رو به دقت انجام بدن و با گران‌فروشی برخورد کنند.‎@EisaZarepour
08:41 - 1 January 2024



1 Reply

Profile picture of ‌محمد احمدی‌
@Mohamadahmadi11 January 2024
همین صحبت ها نشون میده عقل تو کله حضرات نیست کلا سه تا اپراتوره و پنجاه تا بسته چه جوری نمیشه نظارت کرد که ما باید بگیم