پاسخ از جناب پزشکیان؟ 😃شوخی می کنی کسی که یه تصمیم نمی تونه بگیره مگه پاسخگو هم هست
Pinned post
@Sayeedmohammd15 November 2024پاسخ از جناب پزشکیان؟ 😃شوخی می کنی کسی که یه تصمیم نمی تونه بگیره مگه پاسخگو هم هست
🚨🚨🚨#اخـبارفـــوری || 🇵🇰العربیه به نقل از نخست وزیر پاکستان: هفته آینده با رهبر ایران، آیت الله سید مجتبی خامنهای در ایران دیدار خواهم کرد❗️بوی توطئه میاد خطرناکه
ماجرای مِنت بیجا پزشکیان برسر هوافضای سپاه/ تولید ۷ روز نفت کشور با منت برای 100 روز ايستادگی و دفاع از وطن در برابر ابرقدرت جهانایران روزانه حدود ۳.۲ میلیون بشکه نفت استخراج میکنه و این عددی که پزشکیان تکرار میکنه طبق گزارش منابع خارجی معادل ۷ روز تولید نفت ایرانه،
سؤال اینجاست؛ با نفت ۳۵۸ روز دیگر سال چه کردید که امروز بابت ۷ روزش منت میگذارید؟تفکر مستغرق استخر فرح پهلوی که می گفت بودجه نظامی کشور رو باید قطع کرد
🔴وقتی با اقتدار روی تنگه تمرکز تسلط داشتیم، عمان هم همراه بود وهم جلوی تهدید آمریکا ایستادوقتی تنگه را روی میز مذاکره برای گرفتن ذرت و گندم گذاشتی. معلومه عمان هم کنار می کشه.
🔹طبق مصوبه استانداری تهران از شب گذشته قیمت نان با آرد دولتی افزایش پیدا کرد.🔹در حال حاضر قیمت نان بربری از ۵۳۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان، سنگک از ۷۶۰۰ تومان به ۱۵۵۰۰ تومان، لواش از ۱۴۰۰ تومان به ۲۷۰۰ تومان افزایش یافته است. مذاکره با آمریکا ارزانی است نه گرانی عاشقان مذاکره
مطالبات مردم مبعوث شده گلبهار در شب ۷ ام محرم از مسئولین دچار خطای محاسباتی شده!آقای مسئول رفوزه شدی والسلام
🤔 کاش میشد همون بنده خدایی که مسئول بستن در مجلس هست رو بذاریم مسئول بستن تنگه هرمز ؛ به نظرم کلی از مشکلات و تحریم ها برداشته میشه ؛ و نیازی نبود این همه مذاکره کنیم. 😵💫لامصب تنگه باز شده ولی این در مجلس هنوز بسته است...
🔴 تیم پزشکیان محل مذاکرات را ترک نکرده است▫️ خبرگزاری دولت: هیئت ایرانی در محل مذاکرات حضور دارند و میانجیها در تلاش هستند تا مذاکرات را به ریل خود بازگردانند.___________________✍️ فی الحال تیم ایرانی، ببخشید تیم آقای پزشکیان محل مذاکرات رو ترک نمیکنه،
مگر اینکه محل مذاکرات تیم پزشکیان رو ترک کنه!بابا نصفه شبه این میانجیها خواب و خوراک ندارن!؟ نه خودشون میخوابن، نه میزارن تیم پزشکیان بخوابه، نه ما!
🔻عقل طرفداران رضا پهلوی به روایت تصویر 🔹درحال شعار دادن علیه بازیکنان تیم ملی ایران هستند بعد وقتی ایران گل میزنه خوشحالی میکنن!2 MB
🚨🚨 یه ۱ سؤال ⁉️یکنفرم بود هر روز اینور اونور مینشست و میگفت :نمیتونم ، نمیدونم ، بلد نیستم...به توافق با قاتل امام شهید که رسید ، به رهبری گفت : یقین داشته باشید میتونم ، میدونم ، بلدم ، 😳🙄👈 همه مسئولیتش با من…Show more
اصلاح طلبا قبلا میگفتن هستهای رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، امروز میگن لبنان رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، فردا میگن موشکی رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، پس فردا موقع امضای تجزیه نامه ایران میگن ایران رو بدیم بره مردم نفس بکشن🔹 کاش شما 30 ثانیه نفس نکشید ایران از دستتون نفس بکشه
پروژه توجیه گرانسازی بنزین در صدا و سیما آغاز شده است: یک لیوان آب ۱۵ هزار تومان است، یک لیتر بنزین ۳ هزار تومان!این استاد را دعوت به یک معامله میکنیم:2 MB
هزار لیوان آب (که طبق محاسبات ایشان میشود ۱۵ میلیون تومان)، تقدیم میکنیم، لطف کنند هزار لیتر بنزین (که طبق محاسبات ایشان میشود ۳ میلیون تومان) به ما بدهند و ۱۲ میلیون تومان سود کنند!