قابل توجه همسنگران عزیزی که از آتش بس موقت عصبانی هستند و میگن نباید مذاکره کردبالاخره باید یه زمانی این اتفاق رخ میداد چون نمیشه تا ابد جنگید و در ثانی ترامپ چه راست و چه دروغ گفت شرایط ایران رو میپذیرم

iri@SeYeDAlIGhAdIrI8 April 2026قابل توجه همسنگران عزیزی که از آتش بس موقت عصبانی هستند و میگن نباید مذاکره کردبالاخره باید یه زمانی این اتفاق رخ میداد چون نمیشه تا ابد جنگید و در ثانی ترامپ چه راست و چه دروغ گفت شرایط ایران رو میپذیرم