‼️شمـا بـودید چیـکار میکـردید⁉️• " حتماً شماهم خبرش رو شنیدین، حالا میخواستم بدونم اگه شما در اون موقعیت بودید و با اون صحنه مواجه میشدید • "🚨 واکنش شما چی میتونست باشه؟
@sadeh_20039 November 2024اونم خواهرانه فوش میداد یا زبولال توهین بهتون ....البته شایدم دلش میلرزید و قبول میکرد لباسشو بپوشه
@iman_at19 November 2024Replying toسلام علیکمبعله دقیقا، هرکسی با توجه ب اون صحنه، مأمور به نوعی از وظیفه بوده و ن مأمور ب نتیجه، فلذا سعی میکنه تا وضعیت رو تغییر بده✌🏻
@user16829448156110 November 2024اگر میخواست عبای برادرانه ی شما رو قبول کنه لخت نمیشد . در ضمن با این شیوه تون در مقابله با ناهنجاری های اخلاقی بهتره چند تا عبا رو هم بپوشین چون گله به گله باید برادرانه بندازین رو یکیبا تشکر