1d
آمریکا دیشب با حمله به کشورمان بند اول تفاهم نامه را نقض کرد. از سپاه قهرمان ما که پاسخ متجاوز را داده است، تشکر می‌کنیم. مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱،۴،۵،۱۰،۱۱ هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود. منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده مسؤولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هست…Show more
حاجي اينا تازه نعشه تفاهم شدن شما ميگي شربت ليمو ترش بخورن ، اذيتمون ميكني . اگه ديدي زليخا از دست يوسف فرار كرد آقايونم از بغل منتقل تفاهم بلند ميشن
09:31 - 27 June 2026



1 Reply

Profile picture of ‌امين رفيعي زاده‌
اثار نعشگي چيه ؟؟؟ با يه تفاهم نامه كه هر چي بود داديم دارن افتخار ميكنند و مباهات گفته بوديم همه دنيا از دشمن خارجي ميترسن ما از مسئولين واداده داخلي اينم نمونه كار وسط اون همه سربلندي يهوووو...