امروز متوجه شدم #کارناوال_غدیر که چند سالی بود در مشهد برگزار میشد و هرسال پرشور تر از سال قبل بود برگزار نمیشه، از همینجا یک خسته نباشید جانانه میگم به تمام مسئولین فرهنگی استان، در حالی که تهران جشن ده کیلومتری میگیره ما هیچ برنامه ای برای غدیر نداریم.