۱۰ درصد از ۴۰ درصد میشه ۴ درصد.#اقلیتـچهاردرصدی
@dokhtare_iranam28 April 2026Replying to andجبهه ی اصلاحات ، جبهه ی متفکر و خوبیست و درست نیست اینطور حرف زدنشاید برخی اصلاح طلبان اینچنین بگویند اما اصلاحات نه..هم رای آقای پزشکیان رای بالایی بود و هم رای شهید رئیسیمطمئن باشید ملاک بیشتر مردم حزب سیاسی نیست
@user17747034814028 April 2026Replying to andآره ، پزشکیان که با ۱۶ میلیون رای اومده بالا که برای ما هم بسیار قابل احترامه از دید فرهاد میشه منتخب ، بعد ثابتی که بیشتر از قالیباف رای آورده میشه اقلیت قطعی فرهاد فتحی دنبال عدم اتحاد و تشویش اذهان مردمه شک ندارم