عادیسازی تجاوز نظامی به خاک ایران!مسئولان توجه کنند؛آمریکا درحال عادیسازی تجاوز نظامی به خاک ایران است.سنتکام بعد از هر حمله نظامی بیانیه میدهد و فیلم هوایی منتشر میکند!در این طرف اما ما بعد از چند بیانیه بیخاصیت اعلام میکنیم که پاسخ دشمن را دادیم. هیچکس از جمله مردم هم نمیفهمند این پاسخ …Show more
3 MB


