تلاش همکاران اداره گاز شهرستان #عجبشیر در روستاهای بالا دست در روزهای سرد و برفی
iriشرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@Tabrizgas14 February 2025تلاش همکاران اداره گاز شهرستان #عجبشیر در روستاهای بالا دست در روزهای سرد و برفی
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@Rahbarian17 November 2024📸 تصویری از حضور #رهبر_انقلاب در کنار مزار برادران شهید مهدی و مجید زینالدین 🔹بازنشر به بهانه سالگرد شهادت #شهید مهدی زینالدین
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@Nigc_ir28 October 2024☫ سعید توکلی در جلسه با پالایشگاههای گاز: منابع تولید گاز در جنوب و انتهای شبکه در شمال کشور است و همین مساله در سرما، ما را با مشکل مواجه میسازد لذا باید به هر میزان که میتوانید میزان فرآورش پالایشگاه را افزایش دهید که این مهم توسط پالایشگاه گاز شهید هاشمینژاد به وقوع پیوسته است.
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@mohammadashrafi13 October 2024امروزه اگر آرامش و موفقیتی این نظام دارد بدون شک سهم قابل توجهی از آن به واسطه شهداست
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@mosut28 October 2024نهضتی برای اصلاح وسایل گازسوز به راه بیاندازیددکتر توکلی معاون وزیر نفت در مصاحبه با رادیو اقتصاد: #گاز در کشور درست مصرف نمی شود/ به اندازه چین گاز میسوزانیم.#هوادار_انرژی
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@US_leader28 October 2024Replying to andandبا همون سند و مدرکی که شما میگید به اندازه چین گاز میسوزانیم!دیگه این حرف ها برای گرون کردن فایده نداره فکر دیگر باید کنید!
@Sgpc_ir28 October 2024Replying to andandچرا گرون؟مصرف رو بهینه انجام بدیم.سرباز سپاه حضرت محمد(ص) که نباید اینقدر عصبانی باشه🌷
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@Iranlove124 October 2024Replying toمیخوای زمستون چوب بسوزونیم و از سرما یخ بزنیم تا دولت شما که سرش شلوغه زنهای زندانیتونو از زندان دربیاره و بقیه دولتدون هم سرگرم رفع فیلترینگ هستند و گرا به دشمن، تا کم نیارید؟ ۳ سال در اوج اون زمین سوخته روحانی اب در دل ملت تکون نخورد،۳ ماهه سرکارید روزانه ۱۰۰ خبر گرانی و ووو ازتونومیاد
@Sgpc_ir24 October 2024Replying toسلام و عرض ادب.مصرف درست یعنی سوزوندن چوب؟اینکه یک لباس گرمتر بپوشیم تا به بقیه هموطنانمون هم گاز برسه خیلی سخت نیست.امیدوارم دعای خیرتون بدرقه همکاران پرتلاش ما باشه🌷
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@astaheri31 December 2022الان باید بگم ویراستی میکنم؟ ویراست میکنم؟ توییت میکنم؟ جیک /کوکو میکنم؟ یا چی؟
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@s_a_moradi22 December 2022بسمالله الرحمن الرحیم مرگا به من که با پر طاووس عالمییک موی گربه وطنم را عوض کنمبا تشکر از آقای انجیدنی و تیمشون
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@Sgpc_ir28 December 2022Replying to andبه خدا باورتون نمیشه.یک ساله داریم زور میزنیم عذرش رو بخوایم اما روابط...
This post was deleted by the post author.
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد Replied
@astaheri20 November 2022بسم الله الرحمن الرحیمالکی مثلاً من مسئولم میام یه جا بسم الله میگم:)