داود شکری Replied
@Shokri31312hReplying toاین مطالب چیزی جز فتنه و آشوب در کشور به بار نمیاره شما نمیتونی از منظر خودت ایشان رو به عنوان رئیس جمهور معرفی کنی در بی شعوری و بی کفایتی زرشکیان شکی نیست اما این اقدامات جلو تر از رهبر حرکت کردنهسید مجید عزیز در لباس سپاه زیباست و در همین لباس به شهادت میرسند نه اینکه وارد عرصه سیاست بشن
داود شکری Replied
مسعود خان رییس جمهور ایران از ارث باباش بیست میلیون بشکه نفت داده برای حفاظت ازجان ملت ایران ،جناب رییس جمهور جیبوتی به ارتش وسپاه ما کمک کنید تا این پیرمرد که نه حرف زدن بلد است نه حرف نزدن متوجه شود.مردم ما در حال جنگ با دوشیطان دیو صفت اند و ایشان اگر احترام ولیّ خدا را نگه ندارد محترم نخواهد م…Show more
داود شکری Replied
📹 ورود هواپیمای رئیسجمهور به حریم هوایی پاکستان و همراهی جنگندههای میزبان1 MB
داود شکری Replied
Replying toسلام حاجی بی زحمت خودتون رو برای انتخابات آینده آماده کنید
داود شکری Replied
داود شکری Replied
آقای پزشکیان! اولاً ما نجنگیدیم؛ بلکه در برابر متجاوز از خودمان دفاع کردیمثانیاً عمده دلیل پررویی و تجاوز دشمن هم عملکرد فاجعهبار اقتصادی دولت شما و اظهار عجز و ناتوانی علنی و مدام شخص شما در اظهاراتتان بود که همچنان ادامه دارد!
داود شکری Replied
به کمپینِ بزرگ و ملیِ محاکمه روحانی بپیوندید محض رضای خدااگر خواهان برپاییِ عدالت هستید و اگر خواهان اعاده حقوق ملت و جلوگیری از عادی سازی تضییع حقوق و خاکستر کردن دارایی های مردم (که با سختی و مشقت و گاهاً جان کندن به دست آورده اند) توسط دولت ها و مخالف بالابردن نرخ ارز توسط دولت برای جبران ک…Show more
Replying toهزاران بار این کارزار شکل گرفته هزاران بار جلسات برگزار شده دریغ از یک تشر زدن به این موجود کثیف ، تا زمانی که قوه قضائیه ما ترسو ، محافظه کار و ناکارآمد باشه هیچ کدام از این کارا جواب نمیده ، مگر اینکه خود مردم این موجود کثیف رو از بین ببرن
داود شکری Replied
@Mindhunter9 June 2026
This post was deleted by the post author.
داود شکری Replied
@Elnazica30 April 2026کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کشید ، برایشان چای ریخت ، کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده ، به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد کاش می شد این را قاطعانه و آرام در گوشِ تمامِ آدم ها گفت که غم و اندوه ،رفتنی است و روزهایِ خوب در راه اند که حالِ همه مان خوب خواهد شد
داود شکری Replied
@Merza265775 June 2026🔴روادید بازیکنان تیم ملی برای ورود به آمریکا صادر شد🔹رویترز:روادید ورود به آمریکا برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ صادر شد. لشکر قدس
داود شکری Replied
داود شکری Replied
داود شکری Replied
@Dr_MohammadZamani1 June 2026۱. حسین روازاده۲. حسین خیراندیش۳. عباس تبریزیان۴. احمد سوزنچیتو این بازارِ مکّارهٔ درمان، این چهار نفر بارها از طرفِ وزارت بهداشت و نظامپزشکیِ استانها بهعنوان متخلف و اِخلالگرِ پزشکی و درمان معرفی شدن.گوهرِ سلامتیات رو الکی بازیچهٔ دستِ هر کسی نکن♥️منبع: یه جستوجوی ساده تو گوگل و خوندن…Show more
@Shokri3132 June 2026Replying toپزشکی نوین امروز شده دزدی نوین دلالی با روش پاستوریزه حالم از دکترای کثیف و پول دوست بهم میخوره
داود شکری Replied
@user17103343269parsa1 June 2026دولت نامطلوب و فریبکار دولت چهاردهم جنگ رو بهانه کرده و با باز گذاشتن دست زالوهای اتاق بازرگانی در حال مقدمه چینی برای یه کودتای دیماه دیگه استفتحالله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:🔹قیمت چند هزار خودرویی که قدیم تولید شده و در بیابانهای اطراف کرج انبار شده بود را به بهانه حمله به3 MB
@Shokri3131 June 2026Replying toپسر جان اینو باید به تو و امثال تو گفت معلوم نیست تو اون مجلس چه غلطی دارید میکنید
@She11031 May 2026Replying toی طلبه تو شهرمون بین سخنرانیش میگفت منم خوشم اومد گزاشتم مشکلی داره متن؟
داود شکری Replied
@Dr_MohammadZamani28 May 2026یه خانم باید به مدت ۶ ماه، روزانه ۲۰۰ قاشقغذاخوری شیرهٔ خرما سَر بکشه تا بتونه کمخونی فقرِ آهنش رو درمان کنه!یعنی روزانه باید ۲,۸۰۰ گرم قند و ۱۲,۰۰۰ کیلوکالری انرژی از شیرهٔ خرما بگیره، کارش به دیابت نمیرسه، قطعاً میمیره! تو متون کلاسیک و موثّق طبّ سنتی و مقالاتش، شیرهٔ خرما (دِبْس التّمر) ب…Show more
@Shokri31328 May 2026Replying toطب نوین هر هر هر چند سال پیش بدجور مریض شدم پیش هر دکتری رفتم تشخیص نمیداد چیه فقط نیم کیلو آشغال قرص داد خدا روشکر نخوردم رفتم پیش یه عطاری پیش پا افتاده گفت خونتون عرق بومادران داری روزی نصف استکان بخور خوردم ظرف سه چهار روز خوب شدم مردم به این دکترای عزیز نوین گوش ندیدددددد
داود شکری Replied
@Merza2657725 May 2026🔴 ایران چگونه به آمریکا پاسخ فرامنطقهای خواهد داد؟ لشکر قدس10 MB
داود شکری Replied
@Morteza_Beyranvand22 May 2026مهدی فاطمه را برای چه به تعجیل فرجش بخوانیمبی دفاع و بی حفاظ، رهایش کنیم؟برای اینکه بر مزارش شیون کنیم و زاری کنیم؟من از خواندن دعای فرج، استغفار میکنم...وقتی نتوانستی، از جان امام جامعه حفاظت کنی،چطور جسارت میکنی و مهدی موعود را به تعجیل فرا میخوانیمن از دعای فرج خواندن، استغفار میکنم...
@Shokri31322 May 2026Replying toاینکه دیگه نخونیم هم خودش خدعه شیطانه قرار نیست همه چیز یه شبه درست بشه خیلی از مسائل باید زمانش برسه با صلح امام حسن هم باید مردم و دوستداران امام نماز رو میگذاشتن کنار یا تبعیت