من بلندپرواز به عنوان یک ایرانی، و به عنوان یک مطالبه از مسئولین لشکری و کشوری جمهوری اسلامی درخواست دارم تا انقدر کشش ندن و همین امروز نسبت به بستن "تنگه هرمز" اقدام کنن تا قسمتی از اقتصاد جهانی فلج بشه و این الدنگهای زورگوی بی عقل بفهمن کت تن کیه...مماشات تا کی؟؟؟#تنگه_هرمز