بابا این ویراستی چیه آخه؟بعضیاتون چرا انقدر ازش تعریف میکنید؟این چیش خوبه؟داغونه.هرچی میخونی نمیدونی طرف توییت زده یا منشن داده.یهو وسط منشن چند نفر وارد بحث میشی!این دیگه چیه که درستش نمیکنن؟اینطوری میخوان ما توییترو ول کنیم بیایم اینجا؟؟؟
11:26 - 23 June 2025

21 Reactions
1433 Views


6 Replies

Profile picture of ‌زینب بانو‌
@Zeinabbanoo1323 June 2025
Replying to
بالا سمت چپ رو تمرکز کلیک کنید دیگه منشن هارو نمیبینید و راحت میشید

Profile picture of ‌Ma ♡Afshar‌
@HHp_78808323 June 2025
Replying to
من که حس زندون انفرادی دارم اینجا😫😁

Profile picture of ‌زینب بانو‌
@Zeinabbanoo1323 June 2025
Replying to

Profile picture of ‌یاس نظری‌
@Yaas_Nazary23 June 2025
Replying to
اینا خوبه اون قسمت که منشناو ریتویتا به حد مجاز میرسن و دیگه نمیتونی منشن بدی مگه اینکه پول بدی دیگه خیلی رو مخه