SSoodeh@Sooodeh26 May 2026یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی:هواپیما ، قطار ،کشتی تا یک لقمه بیشتر بخورمومن عادت کردم هرچیزی را بدون آنکه دوست داشته باشم قورت بدهم . . .حتی بغض های نترکیده ام را . . .10105235311
SSoodeh@Sooodeh5 May 2026وقتی قدرت انتقام را داری“گذشت” بالاترین درجه عقل توست و “انتقام” اولین نشانه ضعفت . . .34302.2k24631