و من... در آرزوی دیدن عزیزی که سی و اندی سال پیشرفت،،، ذوب در این فرمایش خالقش شد، و دیگر باز نگشت : "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ"#پدرم#به_عشق_حاج_قاسم
iriPinned post
@TAHAA_3135 July 2023و من... در آرزوی دیدن عزیزی که سی و اندی سال پیشرفت،،، ذوب در این فرمایش خالقش شد، و دیگر باز نگشت : "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ"#پدرم#به_عشق_حاج_قاسم
@TAHAA_3132 May 2026فرمانده ی عزیزم *ن ی س ت ی *و نمیدانی نوشتن همین پنج حرف چقدر دردناک است 💔امروز در یادداشتی به این پرسش پاسخ دادم که چرا بعد از گذشت ۶ سال، هنوز قمارباز تروریست ابتدا به ماجرای ترور فرودگاه بغداد اشاره میکند و از حاج قاسم سلیمانی میگوید؟ترامپ گویی سایهای از شهید سلیمانی را در گوشه و کنار عالم میبیند و همچنان حریف خود را حاجقاسم میداند.متن کامل یادداشت:https://so…Show more
@TAHAA_31328 April 2026ان شاء الله #به_عشق_حاج_قاسم