آرایشگرا و ناخون کارا هم تو شرایط جنگی تحلیلگر شدن...خدایا توبه!این جماعت کلا دنبال دیده شدنن و وقت آزاد زیاد دارن حالا هم میبینن نون تو این قضیه است با بی سوادی تمام برا ملت منبر میرن.🤦♂️😂
در دنیایی که عطا بهرامی و رائفیپور و میلاد رضایی و مجتبی موقوفه و نیما اکبرخانی و صاحبان کانالهای ایتا تحلیلگر شده اند چرا ناخنکارها تحلیل جنگی نکنند؟