هم از تایپ متنفرم هم از تلفنی حرف زدن همه جوره همه چیز آزارم میده دلم میخواد شنونده باشم اما همیشه خدا فقط آزار دهنده ام 👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼به من
@TheMoses25 May 2026Replying toمعلومه که نمیشناسمو مهم هم نیستاز برخورداتی که تا کنون باهاتون داشتم نظرم همینهمکالمه باهاتون لذت بخشه