🔴زاکانی رسما داره تهران رو دبی میکنه !زاکاتی اعلام کرده که شهرداری میتونه کالای اساسی رو تا ۴۰ درصد زیر قیمت برسونه!(با حذف دلال و واسطه)دکتر مسعود مگه نگفتید هرکی میتونه بیاد پای کار!کار تهران رو به زاکانی بسپارید و نامه اش رو رد نکنیدوقتی تونسته تهران رو دبی کنه میتونه بازار رو هم جمع کنه !