دوستان سعی نکنید رفتارهای امثال مهدی نصیری را تحلیل کنید. پیشفرض «تحلیل رفتار» این است که طرف مقابل منطق و مبانی و اصولی را مدنظر دارد و حال ما با تحلیل میخواهیم به آن اصول دست یابیم و علل رفتارهای کنونی را بفهمیم و رفتارهای آتی و تبعات آن را پیشبینی کنیم. اوکی؟
اما مهدی نصیری بالکل از ابتدا هم منطق و اصول حالیش نبود که نیاز به تحلیل داشته باشد. هردمبیلی پیش میرود و هر چه بادا باد! روش و منطق ندارد! تا حدی که نزدیک است که نمونهای از نقض برهان نظم شود!#Çĥøş3n¹#مهدی_نصیری#رئیسی 12:17 - 21 May 2024