وضعیت کانال های براندازان؛ این حاصل کنشگری کودک نماینده تا اکبر و داراب اینترنشنال است.خداقوت...
چندتا نکته رو باید برای بعضی ها مشخص کرد:۱.مردم پشتیبان حکومت،نظامی ها ، دولت و مجلس جمهوری اسلامی هستن و همه این عزیزان،فرزندان همین مردم هستند. ۲.اگر نقدی به دولت یا مجلس هست از سر دلسوزی و پیگیری امر رهبر عزیز است. ۳. مردم انقلابی اهل توهین، آشوب و بی حرمتی نیستند، هر کسی رو انقلابی خطاب نکنید