حزب الله بخاطر ما وارد جنگ شد.تنهاش نذاریم خدای نکرده.مطمئنم همراهان روزهای سختیمونو فراموش نخواهیم کرد.

وحید Replied
@Vahidj18 April 2026Replying toاگر الان با وجود ۱۰ شرط سخت اومدن واسه مذاکره بخاطر نبرد بوده نه دیپلماسی.در نبرد هم حزب الله شانه به شانه ایران بوده.#نامرد_نباشیم
وحید Replied
@Vahidj18 July 2025Replying toمیگی آقام گلدیولی در عمل یه چی دیگست.آقای من و شما مگه هزار بار نفرمودن که آمریکا قابل اعتماد نیست مذاکره شرافتمدانه نیست.مگه نفرمودن دلم برای رئیسی سوخت.پس چرا شما و رفیقای شمادر عمل همسو با مخالفان رهنمودهای آقا هستین.
وحید Replied
@Farhadfathi2 July 2025شنیدم اکبر میخواد از سردار جباری هم شکایت کند، امیدوارم چنین کند و این ننگ تا ابد بر پیشانی او ثبت شود که وسط جنگ ترکیبی یک بلاگر از یک سردار شجاع ایرانی شکایت کرد. لینک سخنان کامل سردار جباری در مورد اکبر👇https://virasty.com/Farhadfathi/17512896327851597715 MB
@Vahidj12 July 2025Replying toالان فرض کن شما تبیین کردی و ما همه از استاد رائفی پور براعت جستیم ، آیا پروژه تکمیله ؟برو سراغ سلبرینتی ها ببین چه خبرهکلی سوژه هست.منتها اونا فعلا پروژه نیستن🫰
وحید Replied
@Farhadfathi30 June 2025هرچی گشتم سندی برای این ادعا پیدا نکردم، اگرخودش یا کسی سندی دارد منتشر کند. اخبار مربوط به آتشبس میان ایران و اسرائیل در وبسایتهای خبری مطرح (BBC, Reuters, Times of Israel, Jerusalem Post و…) هیچ اشارهای به محرم نمیکنند و تمرکز بر مسائل نظامی، فشار آمریکا و واسطهگریهاست.سند این سخن کجاست؟!5 MB
@Vahidj130 June 2025Replying toفرهاد دارای مدرک سطح ۴ حوزهکه از رایفی پور از نظر مدرک تحصیلی بالاتر هستی و تو میفهمی و بقیه نفهم هستن.الان چی شده که همه چی رو رها کردی و مهمترین وظیفه ات شده تخریب رایفی پور ؟رایفی پور کی رو رنجونده که شما اومدی بالاخواه ؟
وحید Replied
@Farhadfathi30 June 2025دیروز سه صفحم در اینستاگرام همزمان بخاطر فعالیت در جنگ اخیر مسدود شد که دوتاش حدود 500 میلیون تومان پولش است و کلی براش زحمت کشیده بودم. خدایم شاهد است ذره ای براش ناراحت نشدم ولی دروغ چرا برخی حرفهای افراطی ها اذیت کننده است و امیدوارم بتونم تحمل کنم و مثل براندازان افراطی باهاشون رفتار نکنم.
@Vahidj130 June 2025Replying toشیخ فرهادچرا با استاد رائفی پور سر جنگ داری ؟در صورتیکه ایشون هم خط رهبری هستن و هم خیلی جوانها را با سخنرانیهاشون طرفدار نظام کردن.هدفتون چیه ؟
وحید Replied
@Farhadfathi25 June 2025هرچی گشتم یه جایی پیدا کنم که علی اکبر با اعتماد به نفس کامل در اون حوزه نظر نداده باشد، حقیقتا پیدا نکردم. مگه میشه یک نفر با لیسانس حسابداری و معدل ۱۵، از دانشگاه پیام نور شاهرود در همه ی زمینه ها اینجوری قاطعانه نظر بدهد و همه جا هم اشتباه کند و باز همینجوری ادامه دهد. حقیقتا عجیب است941 KB
@Vahidj125 June 2025Replying toبا سرشاخ شدن با رائفی پور قصد داری خودت را مطرح کنی ؟استاد کلی سخنرانی خوب داره شما دنبال زیر بغل ماری ظاهرا.