اللهم عجل لولیک الفرج 🤲خدایا برسان منجی عالم را یا مهدی (ع) ادرکنی
iriPinned post
@Vataniran11 June 2026آیه ۱۲۹ سوره توبهحَسْبِيَ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ ۖ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُخدا مرا بس است؛ هیچ معبودی جز او نیست؛ بر او توکل کردهام و او پروردگار عرش بزرگ است.
@Vataniran11 June 2026آیه ۱۷۳ سوره آل عمرانحَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ «خدا ما را بس است و او بهترین کارساز است.»
@Vataniran11 June 2026آیه ۲۵۰ سوره بقره است که دعای یاران طالوت پیش از نبرد را نقل میکند«رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ» «پروردگارا، بر ما شکیبایی فرو ریز، گامهایمان را استوار دار و ما را بر قوم کافران پیروز گردان.»