صبوری خوبه، صبوری کنید.با شما هم هستم حانیه خانم جون.
iri@Velombokon23 June 2025علی بابا هنوز پول بلیطی که ۲۳ خرداد استرداد کردم رو برام برنگردونده. صبور باشم یا پولمو خوردن؟!
@Velombokon23 June 2025دفاع پایان نامه کارشناسیم چون کرونا بود مجازی شد،دفاع پایان نامه ارشدم چون جنگه، مجازی شده.خداروشکر واقعا.
@Velombokon23 June 2025واقعا زندگی عادیم به هم خورده.منتظرم بریم خونه، شروع کنم به روزمرگی.
@Velombokon20 June 2025بعد از حدود یک سال و نیم، امروز دعای ندبه رو مجدد خوندم و واقعا خدایا خودت ظهور امام زمان رو برسون...
@Velombokon19 June 2025سلااااام،از اونجایی که نمیتونم اجتماعی نباشم (!)، پس منم اومدم اینجا :))۲۸ خرداد ۱۴۰۴روز ششم جنگ تحمیلی دوم.