وقتی سیدعلی خامنهای برای " اینها " میسوزد. " اینها " صاحبان اصلی انقلاب هستند، حتی اگر " آنها " خوششان نیاید.دو قطبی بین " اینها و آنها " همیشگی است و اصالت دارد...
2 MB
@Sayed_Ebrahim5 January 2025Replying toروزی خواهد رسید که خیزش تودهها، امان لیبرالهایِ مذهبینما رو خواهد برید ✊