بوی بهشت می وزد از کربلای تو ای صد هزار جان گرامی فدای تو #عاشورا#هیهات_منا_الذّله#قیام_عاشورایی
7 MB
iriPinned post
بوی بهشت می وزد از کربلای تو ای صد هزار جان گرامی فدای تو #عاشورا#هیهات_منا_الذّله#قیام_عاشورایی7 MB
پس از چندین دور مذاکره، کشور مورد حمله واقع میشود و ترورهای مشکوک صورت می گیرد.چرا همواره در میان جنگی که ایران پیروز میدان است به یکباره موضوع مذاکره مطرح می شود؟آیا این اقدامات در جهت به قدرت رسیدن جریان همسو با امریکا و اسرائیل نیست؟#انحلال_شعام#عزل_مسئولان_بیکفایت#اعدام_کودتاچیان
مِثْلِی لَا يُبَايِعُ مِثْلَهمجاهد شهید یحیی سنوار :صلح و مذاکره در کار نیست؛ یا پیروز میشویم یا کربلا رخ میدهد.#لبنان_مظلوم#انحلال_شعام#حمله_پیشدستانه
و او هم به زودی به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.و ذلت و خواری دامان وطن فروشان را خواهد گرفت.این است سنت الهی.#باید_برخاست#اعدام_کودتاچیان#منتقم_خون_رهبرشهیدیم#مرگ_بر_سازشگر
خطاب به برادران رزمنده در تمامی جبهه های مقاومت از جمله ایران یعنی میشود حضرت علی علیه السلام ما را اینگونه خطاب کنند:لَقَد شَفَى وَحَاوِحَ صَدرِي سر انجام سوزش سينهام با مقاومت و حملات دلاورانۀ شما، تسكين یافت.#بایدبرخاست#حمله_پیشدستانه#انحلال_شعام
فؤاد ایزدی:آمریکاییها میخواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمبهای متعارف این سایتها آسیب نمیبینند.*ایران باید حمله پیش دستانه انجام دهد. تمامی موانع این حمله باید از بین بروند.#جنگ_اتمی#بایدبرخاست#عزل_پزشکیان#انحلال_شعام1 MB
باید برخاست دنیا با آنهاو مولا با ماست.#بایدبرخاست#قیام_عاشورایی#خونخواهی_رهبر#اعدام_کودتاچیان9 MB
امام حسین علیه السلام: من برای اصلاح و درست کردن [امور] در میان امت جدم قیام کردم.قیام و اصلاح عاشورایی یاران خراسانی نزدیک است.#انحلال_شعام#عزل_پزشکیان#اعدام_کودتاچیان#بایدبرخاست
شب قدرم ابالفضلهچراغِ نورِ قبرم ابالفضله#تاسوعا#بایدبرخاست#هیهات_من_الذله2 MB
مذاکرات خیلی تأثیرگذار بود!!!تنگه و هسته ای و موشکی رو دادند، علف و یونجه گرفتند.#مذاکرات_ننگین#فتنه_مسئولان
وقایع دو سال اخیر ترور مشکوک شهید رئیسی، روی کار آمدن دولت سوم روحانی، شروع ترور فرماندهان ارشد و سرداران ، تضعیف جبهه مقاومت ، شهادت رهبر مسلمین جهان با گرای داخلی و اکنون مذاکرات ننگین برای تسلیم محض ایران و ... .باید برخاست.#هیهات_من_الذله#قومواللّه#بایدبرخاست
«هَلْ مِنْ نَاصِرٍ ینْصُرُنِى»ز داغ تو دل حزین است.#لبنان_مظلوم#کلناانصارک#حزب_الله2 MB
از مردم مبعوث شده ایران به مجاهدان دلیر یمنی: در حمایت از مظلومان لبنان،تنگه باب المندب را برای همیشه ببندید.#قیام_برای_لبنان#جبهه_مقاومت#سیدحسن_نصرالله#حزب_الله
پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری میطلبد بشنود، اما به یـاری آن مظلـوم برنخیزد، مسلمان نیست.»در روزگاری به سر می بریم که برای گروهی یاری دشمنان خداوند افتخار و فریادرسی مظلومان و مسلمانان لبنان ننگ است.#لبنان_مظلوم#مذاکرات_ننگین#فتنه_مسئولان
در حالیکه برای سازش با قاتلان ولی امر مسلمین جهان شتافتند.شیخ نعیم قاسم ،دبیر کل حزب الله لبنان، در جنگ با اسرائیل خونخوار به فریاد آمد که :«سرت را بالا بگیر ای رزمنده که ما اهل سازش نیستیم.»#لبنان#حزب_اللّه#فریادمظلومیت_لبنان
در تنفس اول،به تأمین تجهیزات نظامی پرداختند در تنفس دوم، با باز شدن تنگه هرمز قصد تأمین ذخایر نفتی خود را دارندکمکی که مذاکرات به آمریکا کرد، هیچ کشوری نمیتوانست انجام دهد.آیا لبنان جزء این مبادلات است؟ نسل کشی شیعیان تا چه زمانی ادامه خواهدداشت؟چه کسانی از این نسل کشی سود می برند؟#مذاکرات_ننگین
@Z_Taghvaei_N18 June 2026ایران ناجی امریکا شد.هر آنچه در جنگ نصیب ایران شد در توافق از دست رفت.#مذاکرات_ننگین#فتنه_مسئولان
@Z_Taghvaei_N17 June 2026یا امام حسین(ع) کاش در کربلا می بودیماکنون در کربلای ایرانیمسپاه حسین و یزید مهیاست انتخاب با ماست.با سپاه حسینی بودن یابا یزید زمان بیعت کردن؟حسین زمان، مهدی موعود و نایب او تنها هستند.#کربلای_ایران#خونخواه_رهبرشهیدیم
@Z_Taghvaei_N11 June 2026شهید حاج قاسم سلیمانی:«حتی آن کسانی که دیدگاه سیاسی نیمه لیبرالی و یا لیبرالی هم دارند، قبول دارند که امروز نتیجه مذاکره با دشمن و #تسلیم تفاوتی ندارد."#مذاکرات_ننگین
@Z_Taghvaei_N8 June 2026اعلام توقف حمله به اسرائیل از سوی قرارگاه خاتم الانبیا و باز چراغ سبز برای مذاکره!!! یک سؤال برام پیش اومدهاگر در زمان حضرت صاحب العصر (عج)موقعیتی مشابه پیش بیاید و امام دستور به ادامه جنگ داده باشند، اطاعت امر می کنید؟ در حال حاضر از نایب امام زمان پیروی می کنید یا فرد دیگر؟#لبنان_عزیز