فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی میکردند برادران ما هستند ؟!!!برادری که تا دیروز به مردم مبعوث میگف فتنه گر؟میگفت تندرو؟و هزار تهمت دیگه :))تهدید میکرد و ...ما با ماله کش وفاق برادری نداریمکسی که افکارش رو به پول و پروژه بفروشه از ما نیستشما هم ماله نکش و #زر_نزن