تو فارسی حرف بزنفهمش با منضمنا ادبت رو نگه داشتم.
@Mjarab2023 June 2025Replying toاقتصاد داغون در شرایط جنگیعقبه جنگی صفرتوان نظامی پایین تر از دشمنپدافند تقریبا خورد شدهآسمون رو تقریبا از دست دادیمفرمانده ها رو زدندر مقابلدشمن از لحاظ سیاسی - اقتصادی هیچ مشکلی ندارهبرا جنگ کاملا برنامه داشتهاز لحاظ تکنولوژی از ما جلو تره
@adelbhg0723 June 2025Replying toتبریک میگم بهت کاملا ناامید و ترس برت داشته.ثانیا دشمن رو خیلی بزرگ فرض کردی فکر کردی خداست؟!.
@Mjarab2023 June 2025Replying toمنو ترس بر نداشتهدشمنم خیلی بزرگ ندیدممتاسفانه شرایطمون همینهاوضاع جنگ خودش نشون دهنده استهرچند چی بگم بچه مظلومانه میجنگند
@adelbhg0723 June 2025Replying toحتی اگه هیچی ام نداشته باشیمنه موشکی نه پهپاد نه پدافند و...اصلا هیچ هیچ.اگه یکی به ناموست تجاوز کنهنمی جنگی و میگی شرایطم خوب نیست؟؟؟
@Mjarab2023 June 2025Replying toگفتم بچه هامون دارند تو این شرایط میجنگندولیآقای باقر زاده عزیزحد و حدود ها رو کنار گذاشتیمن همیشه روی ایرانی غیرت دارممثلا خواهر مادر خودتبالاخره اونا هم هموطن من اندکسی بخواد ببرشون کوچه خلوت خودم جلوشو میگیرم
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.