ادعای ترامپ متوهم: اگر ایران را بمباران نمی‌کردیم، اسرائیل با بمب اتمی نابود می‌شد  ترامپ مدعی شد که اگر آمریکا، ایران را بمباران نمی‌کرد و توافق هسته‌ای با ایران را پایان نمی‌داد، ایران، اسرائیل و خاورمیانه را با سلاح اتمی نابود می‌کرد
3 MB
21:45 - 27 May 2026



6 Replies

Profile picture of ‌سیف الحیدری‌
@ZolfgharALI27 May 2026
Replying to
ما نامرد نیسیم هنگام شکست اتم بزنیم اما انقدر ادامه میدهیم ومیمیریم تا دشمن کامل محو شود ما قاتلین بچه ها وزنهای بی گناه نیسیم اما این را بدون هم اسرائیل را نابود میکنیم هم امریکا را از ساعت های اخر عمرتان لذت ببرید چون مرگتان نزیک است

Profile picture of ‌mohammad haghighi‌
Replying to
اره خودتی ...ذات و ریشه خیلی مهمه ...

Profile picture of ‌مهرداد محرمعلی پور‌
@Poorahang27 May 2026
Replying to
خاور میانه که نه ولی در نهایت اسرائیل رو میزنیم با خاک هموار میکنیم.اینهمه ادم بیگناه کشتن خون مردم ایران گریبان اسرائیل رو میگیره.

Profile picture of ‌عباس آقابالایی دانش‌
Replying to
بدبخت روانی خدمتگزار رژیم اسراییل است که به خاطر اسراییل کودک کش چوب حراج به آمریکا میزند وخودش رو به اسراییل میفروشد لیاقتش همین است وبس.

Profile picture of ‌پوریا افشار‌
@its_poryaa27 May 2026
Replying to
عاقبتِ مخدرهای صنعتی همراه با ناخالصی!

Profile picture of ‌رحیل‌
@Rahil_H28 May 2026
Replying to
حالا بدون بمب اتم نابود میشهبحول و قوه الهی