🔴 فوری!چرا کانال رهبر معظّم انقلابامروز و در این شرایطبعد از امضای تفاهم رئیس جمهور ایران با ترامپ ملعون، که اظهار علنی کردند علی‌الصول نظر دیگری داشتند؛امروز (یعنی شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۴:۴۷ دقیقه) این بخش از اولین پیام ایشان در بیش از ۳ ماه قبل (۲۶ اسفند) را بازنشر کردند؟!ای امتای مسئولان...!
15:12 - 20 June 2026



43 Replies

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
امان از دل زینب ... امان کربلا جریان دارد... https://virasty.com/Enkarevagheiyatnabehaghighatast/1781881998436928629
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نورعنوان:آه از این غربتبازآفرینی از نوحه‌های کلاسیک عاشورایی به سبک واحدسروده ای از :فتحعلی علوی سوقتقدیم به پاس قدردانی از وفاداری بی‌نظیرخادمان هنر ناب تعزیه‌خوانان،و ارادت خالصانه پیرغلامان وعزاداران دیارم سوق و همه عزاداران حسینی

Show this thread


Profile picture of ‌نازنین‌
دارن صراحتا میگن مخالفن ، لعنت بر شعام#باید_برخاست

Profile picture of ‌م اسکندری‌
Replying to
Profile picture of ‌م اسکندری‌
م اسکندری

@Meskandari  •  29 May 2026

ای یار مثلا حاج قاسم این متن اختصاصی برای شماست.پاسخ خون؛ خون است.مقر، ساختمان وپایگاه نیستشهید عماد #مغنیهبرای خونخواهی #رهبرشهید باید به خود جرئت داد.پاسخِ #خون، خون است؛ پاسخِ خون، پایگاه، مقر، ساختمان یا تأسیسات نیست.این درسی است که عماد مغنیه به ما آموخت. او یاد داد که وقتی آمریکایی‌ها

Show this thread


Profile picture of ‌فاطمه مختاری مقدم‌
Replying to
دردت به جونم 😔رهبر عزیزم مردم شعار بدید شعار امشب می کشم می کشم ان که امام من کشن

Profile picture of ‌یاسی شریفی🚩🏴🇮🇷‌
Replying to
آنجا که عقل نیست حل معما چه سود...

Profile picture of ‌BS‌
Replying to
فعلا که گروهی از ملت ویراستی معتقدن کانالا اکانتا دست خود ایشون نیست و دارن حرفای ایشونو تحریف میکنن! پس چه فرقی داره براشون بدونن چرا مثلا الان این بخش از گفته بولد شده؟!

Profile picture of ‌رویا مستعد🪴🇮🇷 یا لثارات الخامنه ای‌
Replying to
مطالباتمان را با رسانه ی اماممان هماهنگ کنیم...فریاد پلاکاردی: هر خونی خون بهائی دارد... که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.

Profile picture of ‌user1748160324371769294 S‌
Replying to
مشکل جایی شروع شد که ما سران فتنه در اقتصاد و نظامی و سیاسی وجود دارد و ما شروع میکنیم مردم تو خیابان میکشیم راه اشتباه باعث شد رهبر شهید شود و باعث میشود رهبر جدید هم در حاشیه برود و ...

Profile picture of ‌🚩علـًٍ۪۪ٜ۟۟ٛـًًٍٍ۪۪۪ٜ۪۪ٜٛ۟ٛۓ🏴‌
Replying to and
این مسئولین در مقابل اراده خداوند کاره ای نیستند کشوری که مبدأ ظهوره رو خود مولای ما راهبری خواهد کرد به این مسئولین فرصتی داده شده و دارن محک زده میشنحوادث و اتفاقات رو با دید آخرالزمانی و فرازمینی نگاه کنید بزرگواران#خونخواهی_امام_شهید #سلام_ودرودخدا_بر_امت_مبعوث_ولعنت_خداورسول_برسازشگرمنحوس

Profile picture of ‌🚩علـًٍ۪۪ٜ۟۟ٛـًًٍٍ۪۪۪ٜ۪۪ٜٛ۟ٛۓ🏴‌
Replying to
⭕️ سخنان مهم نبویان درباره مکاتبات رهبری و شعام که توسط صدا و سیما متوقف شد🔹حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در آنتن زنده شبکه خبر، در حال تشریح جزئیات نامه‌های رد و بدل‌شده میان رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی بود که پخش برنامه به بهانه میان‌برنامه به صورت کامل متوقف شد!#برجام۲#مرگ_بر_سازشگر
نبویان شبکه خبر

Profile picture of ‌هاله شیخ الاسلامی‌
Replying to
من به عنوان یکی از مردم که امام مجتبی خامنه‌ای فرمودند، ناظر جنگ هستم، بند یک تفاهم از نظر بنده نقض شده بنابراین پزشکیان موظف است پاسخ لازم به امریکا بدهدمردم نظر شما چیست؟

Profile picture of ‌emad‌
Replying to
بنظرم به تیم مذاکره میگنشما ژنو هم برید امضا کنید ما(ملت و رهبر) نمیگذریم

Profile picture of ‌حمیدرضا🚩‌
Replying to
مسئولین بی غیرت و بی شرف در راه ژنو هستند این پیام ها نخواهند فهمند

Profile picture of ‌Saeid Malaki‌
Replying to
تا الان چرا رهبرمون هیچی نگفت بعد اینکه نقص کردن تازه میگه هیچکی حرف منو گوش نمیده معنیش همینه دیگه،منی که بهم میگن لات قدراقاسید علی رو میدونستم و میدونم،دیگه مادر مثل اقا نمیزاد تمام،شماهاهم‌به کار دستمال زنی ادامه بدین تا قشنگ کشور خاکسترپهن شدبعد بگین اشتباه کردیم،گاهی عقل انقدرخوبه،

Profile picture of ‌آسیه سلطانی‌
Replying to
رهبریِ تیزهوش ایرانپیام هایی که تاکنون داده اند، پر از نکته هستن. معمولا هم، بنا به مقتضای زمان، قسمتهای مهم بازنشر میشوند

Profile picture of ‌حقیقت جو‌
این متن دستور حمله و اتخاذ تصمیمات سخت است. ساعتی بعد تنگه هرمز بسته شد.این پیام، سرشار از قدرت و تهاجم است.

Profile picture of ‌علی ابراهیمیان‌
Replying to
امیدوارم این تیمی که رفت دیگه برنگرده ، نصف مشکلاتمون حلهبقیه‌شم با پوزیده حل میکنیم بفضل الهی