آقای #پزشکیان!اگر #عبرت می گرفتید!امضای شما و ترامپ فاسد و قمارباز در کنار هم قرار نمی گرفت.بعد از امضاء مورد توهین این مردک قرار نمیگرفتید.فاعتبروا یا اولیالالباب@drpezeshkian
11 MB
iriPinned post
آقای #پزشکیان!اگر #عبرت می گرفتید!امضای شما و ترامپ فاسد و قمارباز در کنار هم قرار نمی گرفت.بعد از امضاء مورد توهین این مردک قرار نمیگرفتید.فاعتبروا یا اولیالالباب@drpezeshkian11 MB
قبل از امضای #تفاهمنامه توسط رئیسجمهوران؛ خدا خدا میکردیم #مثل_برجام نشه.امروز خدا خدا میکنیم #بدتر_از_برجام نشه.#شیخ_علی_فارقی
#ترامپ فاسد قمار باز غلط کرد به رئیس جمهور و مذاکره کنندگان ما توهین کرد؛ما یه تار موی اینها رو به ترامپِ فریبکار نمیدیم.اماآقایان دلسوز و دارای حُسن نظر به آمریکا؛ تحویل بگیرید.علی الاصول فرموده بود: #مذاکره با آمریکا عاقلانه،عزتمندانه و شرافتمندانه نبوده و نیست.#تفاهمنامه_نقضشدهرا_پارهکنید
تهدید و فشار بر روی صدا و سیما اسمش اختلاف افکنی نیست!؟ اسمش وفاقه!؟لابد ما هم باید سکوت کنیم!؟ بازم همه چی هماهنگه!؟
آقای #قالیبافاز آتش بس در لبنان، پیششرط مذاکره است رسیدید به امضای تفاهم با یزید قاتل و بمباران مدام لبنان؛#تفاهمنامه_نقض_شده_را_پاره_کنید@Ghalibaf@drpezeshkian
پیرامون پیام مهم ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ رهبر انقلاب؛ حدود ۱۹ نکته از متن و ۳ نکته فرامتن در دو مطلب جداگانه یادداشت نمودم که در کانال میتوانید مطالعه و نقد کنید:https://eitaa.com/Alifareghi/390eitaa.comایتا - شیخ علی فارقی
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
اگه به تفاهمی که امام جامعه علی الاصول با آن مخالف بوده اند بر نمی خورد:#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
لبیک یا خامنهای 👈 چی شد!؟؟ میگفتن همه چیز با رهبری هماهنگه که....بنده علیالاصول،نظر دیگری داشتم ولی ازباب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بعنوان رئیس شورایعالی امنیّت ملّی ازطرف خودوسایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادندو تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند،اجازهی آن را صادرنمودم.ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگرطرف آمریکایی بخواهد 👇👇Show this thread
ضربات سهمگین روز افزونی که بر پیکره ارتش آمریکا و متحدانش آمد، به گردانندگان ترامپ فهماند تا دیر نشده باید با دیپلماسی، ترمز ما را بکشند تا:جلوی آسیب بیشتر را بگیردجلوی ضربات هماهنگ جبهه مقاومت رابگیردخودرا صلحطلب جا بزندنقد بگیرد و نسیهی خودرا به مذاکره آینده موکول کندو بین ما تفرقه بیاندازد
@alifareghi18 June 2026یادمه سال ۹۲ که دولت اصلاحات رفت مذاکرات برجام رو شروع کرد؛ اوباما در مصاحبه ای گفت: اگر مذاکره نمیکردیم، ساختار تحریم ها علیه ایران فرو میریخت و بی اثر میشد....ترامپ هم امشب گفت: اگر توافق نمیکریم، ذخایر نفت آمریکا، ۳۰ روز دیگر به پایان میرسید.#فتأمل
@alifareghi15 June 2026شاید همین امروز یا فردا قطعاً در کمتر از یک هفته خواهید دید آمریکا اسرائیل پایبند این تفاهم یا توافق نخواهند بود و به ریش ما و شما میخندند.دلیل؛ تجربه
@alifareghi14 June 2026آقای #عراقچییک سوال: چرا آتش بس ما با آمریکا، شامل رژیم اسرائیل هم شد و به سمت اسرائیل شلیک نمیکنیم. در حالیکه اسرائیل هرجایی را که بخواهد منجمله لبنان، بمباران میکند!؟؟اگر بین آمریکا و رژیم فرق قائل هستید؛ پس اسرائیل را شبانه روز بزنید.#مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_آمریکا@drpezeshkian@Ghalibaf👈اسرائیل از تفاهم( توافق) ایران و آمریکا خبر ندارد؛ وگرنه مانع میشود!👈جنگ شد؛ چون مقاومت کردیم!👈آمریکا دیگر در امور داخلی ما دخالت نمیکند!👈در لبنان هم آتش بس میشودو...#آقای_عراقچی اینها #خطای_محاسباتی است که شما دارید و یادآور همان خطاهای دوران برجام بد فرجام و خسارت بار
@alifareghi14 June 2026در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله، بارها و بارها ایران اسلامی به رهبری امام راحل، پیشنویسها و قطعنامه های سازمان ملل برای پایان جنگ را قبول نمی کرد.چرا!؟چون در آنها قید نشده بود عراق متجاوز است و باید غرامت بدهد.#آقای_عراقچی آیا در این تفاهم یا توافق، این مطلب را دنبال کرده اید!؟@Ghalibaf@drpezeshkian
@alifareghi14 June 2026#آقای_عراقچی از کدام قوانین بینالمللی سخن میگویید!؟بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ما در #تنگه_هرمز نظم جدیدی را اعمال میکنیم.ضمن اینکه بهترین ابزار برای دریافت #غرامت از جنگ افروزان همین تنگه هرمز هست.@Ghalibaf@drpezeshkian
@alifareghi14 June 2026از انتشار فیلم عذرخواهم؛متأسفم برای چنین افرادی که در جایگاه قاضی می نشینند و به نفع دشمن بازی میکنند.شماها با این دست کارها، زبان مطالبه گران واقعی را هم قفل میزنید2 MB
@alifareghi13 June 2026#ظریف یکجسم دارد؛ و یک روح.اگرچه جسم او در تیم مذاکره کننده نبوده و نیست. اما روح او همچنان عضو اصلی و بلامنازع در مذاکرات است. هم دیروز، هم امروز ؛ #روح_ظریف#حسامالدین_آشنا
@alifareghi13 June 2026👈اسرائیل از تفاهم( توافق) ایران و آمریکا خبر ندارد؛ وگرنه مانع میشود!👈جنگ شد؛ چون مقاومت کردیم!👈آمریکا دیگر در امور داخلی ما دخالت نمیکند!👈در لبنان هم آتش بس میشودو...#آقای_عراقچی اینها #خطای_محاسباتی است که شما دارید و یادآور همان خطاهای دوران برجام بد فرجام و خسارت بار