علیرضا بیات
@alirezabayat
قطعاً توهین به مسئولین خطاست اما بی شک هیچ توهینی بالاتر از بی اهمیتی نسبت به خواست امام جامعه و امّت مبعوث شده نیست.
لبنان زیر آتش است ... حواستان هست؟!
#مذاکره
#نقض_آتش_بس
#نمیپذیریم
14:19 - 14 June 2026
1
Reposts
268
Views
Replying to
@alirezabayat