اگه شروط بالا رفتن ایران از گروه جام جهانی مثل شروط تفاهم نامه امون باشه دهنمون سرویسه.
اگه شروط بالا رفتن ایران از گروه جام جهانی مثل شروط تفاهم نامه امون باشه دهنمون سرویسه.
پرتابه که میگن برا اینه که آتش بس نقض نشه، وگرنه شما همون موشک و بمب بگو. درستش همونه
یکی دیگر از بند های توافق هم با قدرت در حال اجراست طبق بندی که ارتش آمریکا را موظف میکند از حوزه پیرامونی کشورمان خارج شود طی دو هفته گذشته لجستیک سنگینی جهت تقویت نیروها در خاورمیانه توسط دشمن انجام شده است.
مردم دیوونه شدن، برای اینکه سن من و دربیاره طرف رفته ایدیمو داده ربات شغل و سنمو دربیاره..میگفتم بهت خب. چرا اینطوری میکنی؟
ارتش لبنان کلا سه چهار تا امرپ داره ۱۰۰ قبضه ام ۱۶ ، تیپ رضوان شروع کنه فردا دولت سقوط کرده.
بحث من ذرت و جو یا حتی موشکی نیست؛ سؤال من اینه که این چه توافقیه که اون هی دروغ میگه و ما مدام تکذیب میکنیم؟ مگه یه تفاهمنامه و توافق نیست؟و اگر طرف مقابل انقدر دروغ میگه چرا ما بهش اعتماد کردیم مذاکره کنیم؟
مگر نمیگویید توافق خوبیست؟ خب به قول خودتان مجتبی خامنه ای تمام افتخارش را به شما واگذارد.چرا اینقدر مضطرب شدهاید؟ مگر درحال انجام جرم هستید که برایش دنبال شریک میگردید؟
باز خوبه اقا با اینکه مخالف بودن اجازه دادن. اجازه نمیدادن الان خِر رهبر و هم بخاطر نداشتن عقلانیت انقلابی میگرفتن، خدایا شکرت اون روز رو ندیدم
همتی میگه قراره جو بخریم.. قالیباف میگه دروغه نمیخریم.خرید جو از امریکا دروغی نیست که بخاطر مصلحت گفته بشه و نصلحتی پشتش نیست.اما خب عدم خرید جو و رد این خبرِ خرید جو.. چرا.
آقا گفته بودند تنگه هرمز نباید به وضعیت قبل برگردد و قالیباف هم روی همین موضوع تأکید کرده بود. حالا سوال اینجاست که در توافق جدید، این شرط دقیقا چطور اجرا شده؟
مدال طولانی ترین بحث عقیدتی سیاسی میرسه به خودم، ۷ ساعت متداول با چندتا کوهنورد بحث کردیم🏅
همه میگن پزشکیان اصرار کرده همه چی گردن پزشکیانه...یعنی اگه ۱۴۰۳ سردار رئیس جمهور میشد بازم گردن سردار میبود؟ یا سردار رد میکرد؟ سردار الانشم میتونست رد کنه و مذاکره نکنه. اگه رئیس جمهور هم بود رد نمیکرد