امام خامنه ای امنیت نداشته باشد، ایران امنیت ندارد. ایران امنیت نداشته باشد، امریکا امنیت ندارد

iriPinned post
@Alisaghafi23 January 2026امام خامنه ای امنیت نداشته باشد، ایران امنیت ندارد. ایران امنیت نداشته باشد، امریکا امنیت ندارد
تفاهم نامه ای که میانجیگرش خیانت می کند؛عمان در تنگه هرمز و پاکستان در پیش کشیدن موشکی وسلاحهای سمی! قطر بابازی در واگذاری پولهای مسدودی و طرف مقابلش نمی خواهدجنگ واشغال در لبنان را تمام کند، چنین تفاهم نامه ی بی پدر و مادری چه عاقبتی خواهد داشت.هنوز هشت روز از پخت این آش هشلهف در آشپزخانه مشترک
پزشکیان شب عاشورا: نمیتوانم در مملکت شیعه شاهد بیکاری و گرسنگی باشمMehr News Agency https://share.google/aF8yzy3QvjiUlbBRDترامپ : ملت ایران گرسنه استامام سید مجتبی خامنه ای: در مقام مقابله با این بدخواهیها باید همگان با ایستادگی و روشنبینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی
آقای پزشکیان بعد از پیام روشن و قاطع و در عین حال مداراجویانه امام سید مجتبی در ۲۸ خرداد با رییس دولت، گویا تعادل در گفتار خود را از دست داده و در سراشیبی قرار گرفته.سخنان خجالت آورش در ۳۱ خرداد با بسیج اساتید و درشت گویی اش در شب عاشورا عاقبت خوبی را تا پایان دوره اش ترسیم نمی کند
نمی تواند قلبت با امامحسین باشد و عقلت دنبال سازش با امریکا.همین می شود که امام خامنه ای شهید در میان میلیونها دوستدار خود در ایران چون جدش امام حسین تنها و غریب ، مظلومانه شهید می شود.روضه شب عاشورا
فارن افرز در مقاله ای نوشت ایران در جنگ به سلاح هسته ای اقتصادی دست یافت و آن تنگه هرمز بود.ما از ۹ اسفند بمدت دو ماه تنگه هرمز را بستیم و گلوی اقتصاد آمریکا را فشردیم. ترامپ بعدها گفت ما ۴هفته دیگر بیشتر ذخیره استراتژیک انرژی نداشتیم.موضوع هسته ای همیشه برای آمریکا یک بهانه بود اما تنگه هرمز یک
امام سید مجتبی در پیام اول خود در ۲۱ اسفند خطاب به امام شهید فرمود: «بسیاری قدر واقعی شما را نشناختند»در ماجرای جنگ تحمیلی سوم بسیاری از خواص که قدر امام شهید را ندانستند نظرشان با شعام همراه شد. اما پس از پیام۲۸خرداد بسیاری از همان خواص پیام امام مجتبی را علی الاصول درنیافتند. اکنون هم همان افراد
آقایان گفتند ما به سوییس رفتیم تا جلوی خون ریزی شیعیان در جنوب لبنان را بگیریم. امریکا اگر اراده کند رژیم صهیونی یک تیر هم بسمت لبنان روانه نمی کند.بعد از مذاکره شما در سوییس مجددا صهیونها به نبطیه حمله کردند و دو شهید و چندین زخمی بجای گذاشتند. خون این شهدا روی دست کیست؟ سهم مذاکره کنندگان چقدر
نخست وزیر پاکستان با زیرکی گفته موشکی در تفاهمنامه نیست. خب مردک این را خودمان هم می دانستیم. صحبت از آینده بود که آن را تکذیب نکردی تازه سلاحهای سمی را هم به مذاکرات آینده اضافه کردی.دولت هم آنچنان سحر شده ی مذاکره است خوب حرف اورا در مجلسشان گوش نکرده و نگفته اگر معذرت خواهی نکردی سفر پزشکیانReplying toو البته پس هم گرفته 😂
قبول کردن یک امر غیر از قانع شدن و رضایت است. وقتی رأس قوه اجرایی بر خواسته خود اصرار می کند و پافشاری می کند و اعلام ناتوانی در اداره کشور می کند رهبری هم اجازه می دهد. معنای تحمیل بر رهبری همین است که تا دیروز برخی قبول نمی کردند و تاسف اینکه برخی دیگر با توضیحات سست هنوز قبول نمی کنند
برخی گفته اند نمایندگان نمی توانند در استمداد از مردم برای باز کردن مجلس، فراخوان بدهند . دلیلشان چیست؟می گویند امت مبعوث! فقط از رهبری رهنمود می گیرند.اولا اینها هم نماینده همان مردمندثانیا اینها در خواست کرده اند، رهنمود نداده اندمرعشی گفته بود وفاق برای این بود که از شر مجلس رها شویم.این مجلس
بیانیه گام دوم در حقیقت وصیتنامه سیاسی تمدنی امام شهید است. این بیانیه در باره چهل سال آینده ایران تا سال ۱۴۳۸ مسیر حرکت بسوی تمدن نوین و زمینه سازی ظهور ولایت عظمی سخن می گوید.خطاب این بیانیه مردمو عمدتا جوانان هستند و اساسا امید امام شهید به حرکتهای مردم بود. اینکه کسی بگوید امام سید مجتبی