حسین جانبا تو خوشم، تویی ک تو قلب منی ❤️❤️❤️تویی ک نوکرات همه کفن میشن، ولی خودت بی کفنی 😭😭😭
iri@amin_s3136 July 2025حسین جانبا تو خوشم، تویی ک تو قلب منی ❤️❤️❤️تویی ک نوکرات همه کفن میشن، ولی خودت بی کفنی 😭😭😭
@amin_s31324 June 2025رهبر عزیزم من مخالف آتشبس هستم.الآن دیگر زمان زمینگیر کردن و نابودی اسرائیل است. ما سالها منتظر این روزها بودهایم.تجربه نشان داده که استکبار هیچوقت به آتشبس پایبند نیست و توقف حملات ما معادل بازسازی آنها و حمله مجدد به ما است. من هم همچون شما شعار #نه_به_صلح_تحمیلی را سر میدهم.#جانم_فدای_رهبر
@amin_s31322 June 2025به نام نامی حیدر نبرد آغاز میگردد✊✊✊وقت به آتش کشیدن پایگاههای آمریکا در منطقه و گرفتن انتقام خون حاج قاسم از این شغال زرد قمارباز استنقض حریم هوایی ایران تاوان دارد. منطقه را به آتش میکشند سربازان حیدر کرارترامپ بدان که زره علی پشت نداشت و ما هم از نسل همان علی هستیم. حرف از صلح تحمیلی میزنی؟
@amin_s31320 June 2025آقای وزیر امروز خارجه بظاهر محترمالان وقت مذاکره و رایزنی با شرکای راهبردی مثل چین و روسیه هست که اونا رو بیاریم پای کار جنگ، نه مذاکره با این اروپاییهای حقهباز و جنایتکار و بدعهد و شریک جرم که حتی حاضر نشدند تجاوز رژیم سگیونیستی رو محکوم کنند. بگو هروقت محکوم کردید بعد درخواست صحبت داشتهادامه👇
@amin_s31319 June 2025ای فدای آن رخ نورانی تو...شهید بزرگوار...💔💔💔حتی دوستان هم باورشان نمیشد، وقتی در ۱۴۰۱ گفت:ای استکبار!با همین دختر و پسرهایی که از ما گرفتید، به سراغتان خواهیم آمد!با #خون پاکش، وعدهاش را محقق کرد و امروز از بهشت، دختران و پسرانی را میبیند که از شعار دیروز علیه نظام، به #لبیک_یا_خامنهای امروز رسیدهاند!🇮🇷🌹
@amin_s31319 June 2025عجب قدرت تخریبی. ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله 😍😍✌️✌️🇮🇷🇮🇷ای قربون اون صدای نازت بشم که خاطرات دهه هفتاد ما رو زنده میکنی#موتور_گازی دهه هفتاد خودمونه که داره پرواز میکنه😂776 KB
@amin_s31318 June 2025و حالا موشکهای فتاح وارد میشوند و نمایی زیبا از شخم زدن سرزمینهای اشغالی را به نمایش میگذارند ✌️✌️🇮🇷🇮🇷ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله 🤲🤲👏👏813 KB
@amin_s31317 June 2025آه حاجی...کجا رفتی یهویی؟😭😭😭 این ضربات رو خودت باید به پیکره سگیونیستها وارد میکردی. خبر سقط شدن نتانیابو فقط از زبان تو شنیدن داره. آه از این داغ جگرسوز 😭😭😭ای من به قربان لبخند زیبای تو و قلب مهربونت💔💔💔💔2 MB
@amin_s31314 June 2025جالب شد. منِ اُمّلِ تندرو خشکمغز در نگاه این آدمها تبدیل شدم به واقعبین. باز خوبه یه پله پیشرفت کردم 😂😂
@amin_s31314 June 2025بذار حاجی، بذار پیروز بشیم. بعد من میشینم تا آخر عمر برات گریه میکنم عزیز دلم💔💔💔ولی الان وقت سوگواری نیست، وقت حماسه سازیه...پ.ن.: (هرچند الآن این پیام را با چشم گریان میفرستم😭😭😭)#مرگ_بر_اسرائیل
@amin_s31314 June 2025توییتهایی که نشان از اتحاد مردم در برابر دشمن سفاک صهیونیستی دارد. #جانم_فدای_رهبر
@amin_s31314 June 2025وقتشه بازی تغییر کنه. بازار انرژی جهان رو باید ملتهب کنیم. بستن تنگه، پایین کشیدن قطر و امارات و آرامکو عربستان. زدن پایگاههای اسرائیل در آذربایجان و نقرهداغ کردن علیف خائن. التماس جهانیان برای توقف حملات ایران دیدنی خواهد بود. #جانم_فدای_رهبر
@amin_s31322 May 2025دو سگیونیست هلاک شده امروز رو میبینید. یکیشون گفته بود عبدالملک حوثی رو شکار میکنیم. آخ آخ ببخشید که زودتر از اینکه به هدفت برسی سقط شدی. الهی اون رئیستون هم زودتر سقط بشه و بچههای فلسطینی از ته دل خوشحال بشند.
@amin_s31317 April 2025همین که مجبور نشدی نامه رو زیر نشیمنگاهت بذاری یعنی پیام ارسالی از پادشاهتون نوعی کرنش به رهبر انقلاب بوده.
@amin_s3138 April 2025۱۶ فروردین ۹۴ تا ۱۱ بهمن ۹۶ تناقض در کلام اهل مذاکرهو بیچاره مردم ایران که با حماقتهای این جمعیت روز به روز مشکلاتشان بیشتر میشود. البته به استثنای ۱۶ میلیون رای دهنده. چون خودکرده را تدبیر نیست.
@amin_s31320 March 2025